Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært trofast kunde i Talkmore i ca 10 år og byttet først i det jeg kjøpte meg ny telefon da prisen gikk betraktelig ned på kjøp med abnm. Talkmore har god dekning uansett hvor man er i landet, om det er på finnmarksvidda, oslo eller i lofoten. Kundeservicen er helt suveren og de var alltids behjelpelig - i motsetning til andre selskap så krevde de ingen ekstra kostnader ved å utsette giroer eller lignende. Enkelt i appen deres og selv uten appen så har man full kontroll da de jevnlig sender ut meldinger hvor de oppdaterer kundene på nyheter eller endringer. Talkmore, jeg kommer snart tilbake! :)
Grunn til at jeg ga 4 av 5, er fordi mobilnettet viser seg å være litt tregere enn før, samtidig som det ikke laster opp det jeg ønsker på stedet.
Jeg er totalt sett fornøyd med dette abonnementet, så lenge man ser bort fra alle de telefonene jeg får fra utenlandske nummer. Dette problemet slipper du hos Telenor, da de har kommet så langt i teknologien at de kan sperre ut slike nummer fra å ringe til kunden. Håper denne muligheten også vil komme til Talkmore, slik at man slipper å irritere seg fra innkommende anrop som blir lagt på før man får tatt telefonen. De har et godt verve tilbud som jeg har benyttet meg av. Lurt for de som ønsker å spare penger.
Jeg har vært kunde der i noen år nå og ikke hatt noe problem. Fornøyd.
Mister omtrent en 500 lapp hver mnd pga Talkmore mobilregningen. Jeg får meg ikke til å fatte at jeg virkelig har brukt så mye data til overs hver måned. Kanskje Talkmore kan tilby ekstra data pakker uten ekstra kostnad?
Jeg har vært Talkmore kunde siden 2010, og stort sett vært fornøyd opp igjennom tidene. Grunnen til at jeg en gang valgte Talkmore var fordi de hadde gratis samtale mellom abonnenter hos Talkmore. I dag er det jo stort sett gratis å ringe for de fleste, og Talkmore har mistet fordelen sin for lenge siden. Hele mitt misnøye begynte da en venn av meg, som jeg tidlig hadde lurt over på Talkmore, sier til meg at han betalte mye mindre enn meg i månedes kostnader. Sjekket opp dette, og det viste seg at han hadde fått rabattert månedsprisen sin. Jeg ringer straks til kundeservice som sier at «de ser jeg har vært kunde i lang tid, og selvfølgelig skal sette ned prisen for meg og.» Jeg er jo da strålende fornøyd med lavere pris, men litt lettere irritert over at en av de mange jeg vervet, fikk tilbud om lavere pris uten å spørre. Spol fram et par måneder, og plutselig får jeg dyrere regninger igjen. Ringer opp til kundeservice igjen, og det viser seg at den prisen jeg fikk skulle bare vare i to mnd, litt skuffa går jeg og sjekker konkurrentene. Her viser det seg at jeg som lojal kunde har betalt nesten dobbelt av hva de fleste konkurrenter kan tilby med samme vilkår. Som en liten bonus så blir en faktura for sent betalt for første gang siden jeg ble kunde. Dette tok de 70 ekstra kroner for, og på brevet i postkassen stod det ikke purring, men inkassovarsel!!! Skvatt veldig da jeg åpnet posten, og den første purring er for inkasso. Skam dere.
En fordel med familierabatten (15%) når to eller flere deler regningen.