Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmore sin kundeservice er helt bedrøvelig. Tenk dere godt om før dere velger å bli kunde, og jeg råder alle til å holde seg langt unna dette telefonselskapet. Men om du velger å bli kunde så er det bare å gjøre seg klar til å føle seg ut som en byrde om du noen sinne skulle velge å ta kontakt med kundeservice (noe som man må med dette telefonselskapet). For de kan verken stave navne ditt eller prate til deg sånn at du forstår. Dersom de klarer å sende SIM-kortet til feil adresse etter 3 gangen du ringt inn å sagt ifra, så må du gå til Narvesen og hente ut et sim-kort og betale 100kr for det :)) Ikke nok med det, om du skulle ha spørsmål angående faktura spørsmål så blir du svart med «Kjær venn, hva er det du ikke forstår» «Lever du på samme univers som alle andre?» - D.A. Appen er også helt ubrukelig, finnes ikke noe form for brukervennlighet.
Hei Karoline! Takk for at du delte dine erfaringer med oss, og beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice og levering av SIM-kort. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt, og det ser ut til at vi dessverre ikke har innfridd dine forventninger denne gangen. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig, og vi beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og finne en løsning for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan adressere problemene og arbeide for å forbedre våre tjenester. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å løse situasjonen for deg.💛 Mvh. Halima
Bra selskap,men vanskelig å få kontakt med kundesenteret
Hei Olemann! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Vi forstår at rask og tilgjengelig kundeservice er viktig, og vi tar dine kommentarer seriøst. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten og effektiviteten til vår kundeservice for å sikre at vi møter dine forventninger. Dersom du har spesifikke saker du ønsker å diskutere eller behov du vil vi skal adressere, ber vi deg gjerne kontakte oss direkte via [email protected]. Vi er her for å hjelpe deg og sørge for at du får den støtten du trenger. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. 💛 Mvh. Halima
Hei Veldig god kundeservice rolig , tolmodige , tydelig.
Hei Silje! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Jeg er svært fornøyd og god service hyggelig og prate med
Hei Kjersti! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk uke! 😊🌟 Mvh. Halima
Hei. Har brukt dere i 7/8 år og er veldig fornøyd med dere. God dekning og kundeservice.
Hei Svein! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ha en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Fekk rask kontakt og svar på det eg ville, kjapt. Angrer ikkje at eg bytta til Talkmore
Hei Kjell! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin uke! Mvh. Halima 💛
Jeg ringte inn idag vedr spm om 3 forskjellige telefonnr (mine vel og merke, såklart). Hadde plass nr 20+ i køen , og tenkte at nå ble jeg vel sittende på vent resten av dagen. Noe jeg ikke ble, da en mannnsstemme plutselig svarte på samtalen.( "Jeg som Trønder, og han som "søring") Og jeg begynte å forklare formålet, frem og tilbake for å få dekt alt av relevanse i forhold til alt, og tenkte med meg selv "No! Stoppe d væll opp. Hanj har sikker itj fått me sæ en brøkdel, å aller minst Navne mitt". Men! : Han hadde fått med seg både navn og alt, uten å bruke telefon-nret jeg ringte fra, da det ikke sto direkte på meg 😉 Ikke måtte han videresende meg til den ene eller den andre, for hvert spm/tema heller 👍🤩 han brukte tid på å finne svar selv, til meg 🤩 Jeg Fikk svar på alt jeg lurte på, og kundebehandler var meget grei å snakke med, svarte kunnskapsrikt på alle spørsmål og kommentarer øvrig ☺️ virket å være en trivelig kundebehandler med både humor, godt humør, og hadde forståelige svar og innehadde all relevant informasjon om det jeg lurte på, samt at han tydelig hadde mye kunnskap generelt ☺️👍 tusen takk for en hyggelig og informativ samtale ☺️ (ps, synd jeg ikke fikk med deg navnet ditt, sånn at du hadde fått den hederen du fortjener med tanke på hele situasjonen 🙈) Desidert den aller beste kundeservice jeg som "vanskelig kunde" men forskjellige tema, har fått hittil ila 30+ år som kunde til noen😉🤩🤩
Hei Rvik! Det høres ut som en fantastisk opplevelse med kundeservice! Det er alltid hyggelig å høre om positive interaksjoner, spesielt når kundebehandleren viser så mye engasjement og vilje til å hjelpe. Det virker som han gjorde sitt beste for å sikre at du fikk all informasjonen du trengte på en vennlig og profesjonell måte. Det er slik vi ønsker at det skal være! 😊 Det er også flott at du tok deg tid til å gi en så positiv tilbakemelding. Slike tilbakemeldinger er verdifulle for oss og kan motivere kundebehandlere til å fortsette å gi god service.💛 Mvh. Halima