Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk den hjelpen jeg trengte, kort og konkret akkurat som jeg liker det. Jeg har nettopp gått over til dere så det er nok mye nedover på lista som jeg ikke har kjennskap til eller har opplevd ennå, men jeg skal gi dere en vurdering for det. Jeg jobber i kundeservicebransjen selv og vet at det ikke er så lett og være like positivt innstilt til alle samtaler som kommer inn, man blir litt ør i hode og hører telefonen ringe når den ikke gjør det. Så. Kudos til alle som klarer og hente seg inn etter hver samtale og fokusere på kunden de snakker med. Jeg liker best når vedkommende er "på" ( med hjelp og innspill til hva som kan være lurt og greit ) Er man "for på" kan man fremstå som litt mye å man vil bare avslutte samtalen. Mvh Ny bruker
Hei Espen! Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å se at du ble fornøyd med servicen hos oss. Så skal vi gjøre vårt beste for å gjøre opplevelsen din så problemfri som mulig videre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Hadde et problem med å sende sms, men med god hjelp og veiledning til hvordan løse problemet så er nå alt i orden. Tusen takk for god hjelp.
Hei Marit! Så godt å se at du fikk god hjelp og fikk løst problemet du hadde! Om det skulle være noe annet så er det bare å gi beskjed, så skal vi få hjulpet deg så godt vi kan :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Et firma som gjør hverdagen enklere ved blant annet hjelp av en app hvor du kan finne alle relevante opplysninger.
Hei Larserik! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. En av våre grunnverdier er å gjøre ting enklere. Så jeg kan ikke tenke med en hyggeligere start på mandagen enn dette :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Hatt Talkmore i flere år! Sjelden noe problemer, men jeg har Apple Watch og ønsker meg e-sim i den med roaming i Spania! Det går dessverre ikke p.t. Vurderer bytte til Onecall, men da vet jeg ikke hva jeg får!
Hei på deg! Vi jobber med å få til støtte for Apple Watch, men det har vist seg å være vanskeligere enn først antatt. Vi er i samtaler med Apple for å få det til, men vi tørr ikke komme med noe estimat på når vi kommer til å ha det klart helt enda. Så fort vi har noe konkret informasjon, så vil vi gi ut informasjon til kundene våre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Jeg er fornøyd med min mob som jeg kjøpte av dere. Jeg var dum som skiftet til familie abonnementt fordi da mistet jeg det gode tilbudet fra dere. Det var 8 G i mnd og prisen var 199kr i 4-6 mnd husker i helt . Så skulle det gå opp til 249kr i mnd . Det var min feil . Dere har hyggelig rask og god service og gode nesten ny mob. Kunne nesten tenkt meg og jobbe for dere:) mvh Svein
Hei Svein! Så godt å se at du er fornøyd med mobil og service hos oss :-) Vi ønsker alltid å ha de beste med på laget, så det er bare å sjekke om vi har noen stillinger ledig her https://talkmore.no/om/jobbhostalkmore :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
- Alltid dekning der jeg ferdes - God SERVICE uansett hva jeg spør om - Har enda ikke relamert på noe som helts etter flere år som kunde
Hei Gunnar! Dette er jo bare helt gull! Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det. Så skal vi gjøre vårt beste for å beholde deg som en fornøyd kunde i lang tid fremover også :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Vi er fornøyde Talkmore-kunder. Når vi kontakter Talkmore møter vi hyggelige og serviceinnstilte kundebehandlere🤗👏
Heisann Kjersti! Dette var jo virkelig hyggelig å lese på en mandag formiddag :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.