Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig og veldig bra! Veldig fornøyd med deres mobiltjenester.
Samme uke som jeg får mail om Talkmore nå skal ha 29 kroner pr mnd for datakort som før var gratis ringer en selger og skal selge meg strøm fra talkmore. En ting er irritasjonen over at de skal ha de 29 kronene for ett stykke plast som står i bilen min, men når de da prøver å selge meg en strømavtale som er dyrere enn den jeg har er begeret fullt. Har nå begynt å sjekke hva som finnes der ute.
Hei, Stein! Så leit å høre at du føler det slik. Vi har hele veien hatt gratis datakort til våre kunder, normalt sett tar operatører betalt for slike tjenester noe som vi også gjør fremover. Vi har nylig kommet med strøm til våre kunder hvor man betaler 49 kr pr måned og ingen påslag pr kWh, med andre ord betaler du det samme som vi kjøper inn strømmen for. Supert at du har en avtale som er billigere enn denne, da forstår jeg godt at du ikke ønsker å bytte. Vi håper selvfølgelig at du ønsker å bli værende som kunde hos oss, endringen på datakortet samt spørsmålet om strøm er på ingen måte gjort for å miste deg som kunde. Med vennlig hilsen Talkmore.
Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.
Hei, Astrid! Tusen takk for en hyggelig omtale. Så bra at vi fant en feil og fikk rettet opp i det med en gang, det er slik det skal være. Vi håper det nye abonnementet faller i smak :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Har nylig ringt Talkmore og blitt en kunde. Meget bra kundeservice! Lett snakket/ god forståelse.
Hei, Stig! Så hyggelig at du har blitt kunde hos oss, velkommen skal du være. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og håper at alt går knirkefritt for seg fremover. Ønsker deg en flott dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.
Hei, Astrid! Tusen takk for en hyggelig omtale. Så bra at vi fant en feil og fikk rettet opp i det med en gang, det er slik det skal være. Vi håper det nye abonnementet faller i smak :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Talkmore har super kundeservice og hjelper utrolig mye og kan hjelpe med masse på utrolig kort tid
Hei, Lars! Tusen takk for en fin tilbakemelding, det er veldig gøy å høre at du er så fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber alltid mot å gi våre kunder den beste servicen vi kan og det er ekstra gøy når kunder kan si seg fornøyd. Ønsker deg en fantastisk helg på forskudd, med vennlig hilsen Talkmore.
Jeg har blitt oppringt av selgere fra Tallmore flere ganger. Jeg oppdaget fort at de var ikke profesjonelle nok og manglet kunnskap om mobilmarkedet generelt, om kunder og prisstrstegi. Det eneste de var opptatt av var å få meg som kunde med tvilsomme påstander som ikke var korrekte. Idag ringte en selger igjen. Det var en meget ubehagelig opplevelse. Selgeren som ringte idag prøvde å selge meg en abonnement-pakke som er dyrere enn den jeg har nå via et konkurrerende selskap. Da selgeren ble avslørt og konfrontert ble han sint og sa at jeg vil bare krangle (!). Han glemte sikkert at det er han som ringte meg og ikke jeg, og at det er han som absolutt ville overtale meg til å gå over til Talkmore. Og med en gang selgeren traff på en kunde som klarte å avsløre hans triks ble han sur, direkte ubehagelig og uhøflig. Talkmore skryter om at selskapet har Telenors dekning, Talkmore skryter om at selskapet er datterselskap til Telenor. Men Talkmore dessverre forstår ikke Telenors kultur relatert til relasjoner med kunder. Jeg vil ikke snakke mer med noen fra Talkmore og vil anbefale ledelsen å ha mer fokus på selskapets kultur relatert til kundebehandling. En aggressiv markedsføring gir kanskje gevinst i kroner, men en aggressiv holdning til kunder lønner seg ikke over sikt. Det kommer Talkmore til å merke.
Hei, Irena! Her må jeg starte med å beklage så mye for opplevelsene du har hatt med våre selgere. Vi ønsker på ingen måte å fremstå slik som du beskriver over og jeg kan forsikre deg om at vi alltid jobber mot å gi kunder best mulig informasjon/service. I disse situasjonene har det tydeligvis ikke vært tilfelle og dette må vi gjøre noe med. Jeg skal ta med denne tilbakemeldingen videre, dette er noe vi ser alvorlig på og jeg må takke deg for at du gir beskjed. Siden jeg ikke har nummeret ditt her så anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice slik at vi kan få reservert nummeret ditt for fremtidige samtaler fra våre selgere. Med vennlig hilsen Talkmore.