Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid hjelp å få raskt hvis det trengs. Veldig fornøyd med rollover på abonnement og bonusopptjening.
Hei Eva! Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med service, pris og abonnementet ditt hos oss - det er noe vi setter stor pris på. Ønsker deg en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Alltid hyggelige folk som svarer raskt og effektivt samtidig med at de svarer på en hyggelig måte som gjør at folk føler seg velkommne får å ringe dem igjen.
Hei, Alexandra! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding og 5/5 stjerner. Dette er noe vi har mye fokus på internt på kundesenteret, dermed må jeg si at det er utrolig gøy å motta slike omtaler. Vi skal gjøre alt vi kan for at du blir miste like godt tatt i mot neste gang du tar kontakt med oss. Med vennlig hilsen Thomas.
Ble møtt på en hyggelig og grei måte ! Fikk avklarende svar på henvendelsen min. Mvh Sissel
Hei Sissel. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, og da hjelpen du har fått. Dette er noe vi prioriterer høyt. Håper du får en strålende helg, hilsen Jørgen!
Jg har hatt Talkmore en god stund nå,og er overrasket over hvor bra dette abonnementet er på alle måter.Kunne ikke bli bedre.så,jg anbefaler andre som ikke har Talkmore til å bytte .
Hei Anne Sophie! Det er strålende å høre at du er fornøyd med Talkmore, og at våre abonnement passer deg. Vi håper at du blir værende hos oss lenge, og vi skal yte vårt alle beste for å gjøre oss fortjent til den siste stjernen også. Ha en flott dag videre, hilsen Jørgen.
Tja.. gikk fra telenor til talkmore og betaler nå under halvparten av det jeg betalte telenor pr. Måned og har akkurat det samme fra talkmore. Pluss litt til. Så mitt råd skip telenor og spar penger hos talkmore. Charles...
Hei Charles! Så godt å høre at du er fornøyd hos Talkmore. Vi er veldig fornøyd med å kunne levere Telenor-dekning til Talkmore-priser, pluss litt til som du så fint sier! Ha en strålende uke, hilsen Jørgen.
Jeg har hatt kontant mobiltelefonabonnement hos talkmore noen år. Og det har virket bra. Men nå bestilte jeg mobilt bredbånd fra dem også, siden de har telenordekning og det er best her. Men det de ikke opplyste om, var at de tok pengene jeg hadde i saldo på telefonabbonnementet for å betale for bredbåndet. Det førte til at de sperret telefonen min, siden jeg ikke hadde så mye penger på saldoen. Bredbåndet virket heller ikke, og kundeservise klarte ikke å hjelpe meg. Til slutt fikk jeg hjelp av en som fant ut hva som hadde skjedd. Jeg fikk avbestilt bredbåndet, og telefonen virket igjen. Så ikke bestill bredbånd fra talkmore om du har kontant mobilabonnement der fra før.
Hei Marie. Dette var leit å høre. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å ha det hos Talkmore. I din bestilling har det rett og slett skjedd en menneskelig feil som har ført til dette, noe som er veldig dumt. Det er veldig godt å høre at du har fått hjelp, og om det er noe tilleggsinformasjon du har eller fortsatt sitter på noen spørsmål, så send gjerne en mail til [email protected], så skal vi se på saken og rette opp i det som har skjedd. Vi ønsker selvfølgelig at du skal være 100% fornøyd. Håper uansett at du får en strålende helg! Hilsen Jørgen
Hun som jeg pratet med var løsningorientert, veiledende, og positiv i sin måte å være på! Faglig arbeid. Bra jobbet! Vennlig hilsen.
Hei Anna! Så hyggelig å se at du fikk god hjelp av kundebehandleren du var i kontakt med. Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Vårt mål er å tilby den beste kundeservicen, så det er flott å se at vi er på vei til å få det til :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.