Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bet på et abonnement av en selger fra Talkmore, etter at jeg hadde nedbetalt min Samsung S7 hos Telenor. Men etter at jeg knapt hadde hatt mobilabonnementet i en måned, så begynte regningene å komme, enda han selgeren hadde lovt at de to første månedene var betalingsfri (siden det var i sommerferien). Da jeg ringte å klaget, var plutselig det den selgeren hadde sagt til meg feil. For det skulle ikke være sånn. Så han hadde nok misforstått. (Det finnes jo flere telefonselskaper som er mye bedre, og som jeg heller hadde tatt, hadde jeg ikke fått dette "gode" tilbudet med Talkmore). Jeg tok jo og betalte disse regningene, og så sa jeg opp og byttet selskap. Men senere, etter at jeg sa opp, har jeg fått flere regninger, fra Talkmore, på det jeg har betalt tidligere, også inkassoregninger. Har de ikke flere kunder igjen, så de må mase på de, som ikke vil være med dem lenger????
Etter å ha snakket med selger fra Talkmore på gata ble jeg lovet et gunstig abonnement. Det viste seg ved første faktura at dette overhodet ikke stemte. Mobilabonnementet jeg hadde fått var både tidsbegrenset og dyrere enn selger hadde lovet. Det er åpenbart at Talkmores selgere tyr til svindel for å øke egen salgsprovisjon. Kundeservice var verken behjelpelig eller villig til å kompansere for de økonomiske konsekvensene som Talkmore hadde påført meg.
Jeg bestilte en iphone 8 plus for en uke siden og har enda ikke fått sendemelding.. Vi tok kontakt med Talkmore på telefon og vi fikk høre at det var tomt på lager, men de ville få inn nye de neste dagene. Vi ventet derfor ett par dager til, men enda ikke noen sendemelding. Selvom Talkmore fortalte oss at de var tom på laget ligger telefonen fortsatt ute for salg. Er ikke dette litt rart ettersom det ikke finnes mobiler tilgjengelig på lager?
1. De løy om når jeg skulle få pakken min. Den jeg snakket med sa noe mens to dager etter når jeg skulle ha fått pakken sa en annen noe annet og at han andre hadde sagt noe som ikke var rett. 2. Det stod på nettet at de hadde pakken min på lager, men når jeg ringte sa de at de ikke hadde flere på lager og at det ikke kom før om 2 uker og da var det heller ikke sikkert. 3. Alt dette var etter 1 uke jeg bestilte pakken. Jeg gikk og ventet utenom om å få noen sporingsnummer eller noe informasjon om pakken min. Så dette var ikke en bra kundeservice. De bør virkelig skjerpe seg.
They just take money from ur visa for no reason, and their customerservice lie. DONT have anything to do with them.
Jeg gir 5 stjerner for den tiden jeg har vært kunde på 16 GB i ca 1,5 år. Jeg fikk et uforbeholdent godt tilbud hele denne tiden som var prismessig best i forhold til alle andre. En bra kundeservice fikk jeg også etter at de hadde rotet litt, men rettet det opp straks på telefon. Men så ble det slutt på tilbudet og det er sikkert fordi at de gir kr 1000 i avslag på ny dyr telefon og billige "utgåtte" telefoner. Jeg kjøper selv billig telefon, men ønsker å velge selv på nettbutikk og nevner Moto x4 som ikke mangler noe i forhold til dyre telefoner. Etter søk så havnet jeg på Telipol 12 GB som også har TN dekning. De har ikke 16 GB, men tilbudet på 12 GB står i forhold til Talkmore Jeg opplevde veldig bra og ekspeditt kundeservice både på telefon og mail hvor jeg fikk skriftelig avtalt tilbud. Fom 1 november blir jeg Telipolkunde. Jeg har byttet operatør noen ganger og har aldri hatt problem, men det er viktig å vite når det er gunstig å bytte og forstå hvordan et bytte fungerer. Pr i dag vil jeg ikke anbefale Talkmore pga pris.
Grei pris og hastighet. gode familie rabatter. God hastighet