Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommer aldri til å ha Talkmore igjen, maken til håpløs "kundeservice" skal man lete lenge etter (dere konkurrerer med Eidsiva bredbånd). Ble dobbelfakturert og tok kontakt med kundeservise, og hva møter jeg der ? Jo,kundebehandlere som mente at regninga var riktig når det sto sånn. 3 ganger møtte jeg på folk som ikke engang gadd å se på fakturaen,her var det bare å betale ! Da jeg kontakt for 4.gang traff jeg heldigvis påen mann som hørte på meg og som faktisk visste hvordan man kunne se på fakturaen til kundene, og jaggu så han ikke at jeg var dobbelfaktuerert og ordna opp så jeg fikk ny faktuea noen dager senere som så mer riktig ut. Siden har jeg skydd Talkmore som pesten, for det skal ikke gå ann å ha ansatte som ikke gidder å høre på kundene og ikke gidder (eller ikke er lært opp til) å se på fakturaen til kundene.
Hei Turid! Det er leit å høre du hadde en slik opplevelse med oss, og vi ønsker alltid at du som kunde er fornøyd. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Hyggelige å hjelpsomme kundebehandlere. Billig enkel å oversiktlig app. Annbefales
Hei Ronny! Det er veldig hyggelig å lese du er godt fornøyd med oss. Skulle du anbefale oss til noen må du huske å verve dem, så får du noe igjen for det også. Takk for din tilbakemelding! Ha en topp dag, hilsen Sebastian
Jeg ble lurt av talkmore selger for å kjøpe meg fra min leverandør mot 3 mnd gratis abon. J fikk ikke bare gratis, fikk doblet pris av min daværende levrandør. De lovde å fikse, det skjedde ikke. Fjord kraft mobil kjøpt tilbake abon. Mot tre mnd gratis. Takk for fjordkraft
Hei Ali! Detter var virkelig ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve hos oss. Om du opplever å ha blitt lurt av en selger kan vi bare beklage på det sterkeste. Har du mulighet til å ta kontakt med oss på [email protected]. Så skal jeg få sett på saken din og gjøre mitt beste for å rette opp i dette. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Talkmore er en av de beste telefonfirmaer for gode priser, enkelt bruk, bra kundeservice, fine løsninger og ha oversikt i Mine Sider👍👍😊😊👍👍
Hei Kareem, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad du er fornøyd med oss, og vi setter pris på gode kunder som deg. Håper du forblir like fornøyd hos oss i mange år til. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Når man først kommer igjennom så er det god forståelse å raske svar å man får bestandig en god løsning på problemet sitt😊 Negativt er litt lang ventetid på telefonen før man kommer igjennom til dem, dette kan forbedres ellers utrolig fornøyd.
Heisann Øyvind! Så godt å se at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss :-) Vi har satt i gang tiltak for å sikre kortere ventetid til kundesenteret vårt. Så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Har vært kunde hos Talkmore siden 2008 men måtte gå til telia bare for 1 år og da hadde jeg bare problemer men kom tilbake til Talkmore :) anbefales!
Heisann Charsi! Så godt å se at du kom tilbake til oss! Det setter vi virkelig stor pris på. Så skal vi gjøre vårt beste for å holde deg fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Veldig bra forståelsesfull og ukomplisert kundeservice, men tidvis lang ventetid. Det burde vært standard med tilbakeringing Datakort kostet før 29 kr ekstra i mnd, men siden i høst har det kostet 79 kr.pr mnd, noe som er unødvendig dyrt. Det er og veldig dumt det itte er mer fart også etter 100GB når man betaler 549 pr mnd
Heisann Pær Så godt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi jobber for å gjøre kundesenteret mer robust, slik at vi kutter svartiden, så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter