Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De svarer fort, skjønner problemet og er løsningsorienterte. Vært med de lenge nå og kunne ikke falle meg inn å bytte. Flott kunde service! Så hyggelige. Billige abonnementer, særlig for meg som bruker telefonen og nettet mye og har barn og barnebarn i UK. Love them.
Hei Kristin, Dette var ordentlig gøy å lese! Vi er svært stolte av vårt kundesenter, og da er det så fint å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Pr i dag var talkmore billigste alternativet for meg- familieabbonement. Setter pris på at det er enkelt å komme i kontakt med et menneske, som jeg også opplever løsningsorientert og imøtekommende
Hei Lena, Så utrolig godt å høre at du har funnet en løsning hos oss som fungerer bra for deg og din familie. Det er også veldig godt å høre at du har hatt gode opplevelser når du har vært i kontakt med kundesenteret vårt. Tusen takk for en så fin tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag, hilsen Rebecca
Talkmore er det beste jeg har brukt jeg kunne gitt dere råd East and West talkmore is the best :)
Hei Mona, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Sør og Nord vi setter pris på dine ord! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Nettløsninger er kjempe smarte, oversiktlige og brukervennlige. Mange fine fordeler som skreddersydde abonnementer kundebehandlere ordner til ditt personlige forbruk til rimeligste pris. Nærmest perfekt og hurtig kundeservice over telefon. Sjeldent lange køer for å komme igjennom.
Hei Kenneth, Vi har lagt inn mye arbeid i Mine Sider og Talkmore appen den siste tiden, så det setter vi stor pris på å få en tilbakemelding på. Det er også utrolig godt å høre at du er fornøyd med fordelene våre og kontakten du har hatt med kundesenteret vårt. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Talkmore har en av de billigste fribruksavtalene på markedet, med god og stabil dekning i distriktet. Ventet 12 minutter på å få svar på kundeservice, men når jeg fikk svar løste en trivelig, rask og dyktig kundebehandler problemene mine på tre minutter. Er veldig fornøyd.
Hei Andreas, Så utrolig godt å høre at du er godt fornøyd med abonnementet og dekningen vår. Det er også veldig godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med kundesenteret vårt selv om det var litt ventetid. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Super hjelp med verving /registrering av ny person som er gammel og litt vanskelig med nye ting. Bruker ikke SMS og ikke internett.
Hei Jarle, Så godt å høre at du fikk god hjelp med verving når du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for en så flott tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Grei pris , virker alltid.Går ann å snakke med de, men kan gå litt lang stund får å gå kontakt.👍
Hei Arnt, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi jobber alltid med å forbedre kundeopplevelsen vår og da hjelper det mye å få tilbakemelding på hva vi kan gjøre bedre, dette tar vi med oss videre og vi vil fortsette å gjøre vårt beste for å besvare henvendelser så raskt som mulig og bistå kundene våres. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Rebecca