Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God dekning, rask og hyggelig kundeservice. Telefonregning rett i vips.
Jeg har hatt talkmore noen år nå, men bytter det sekundet noe bedre kommer blinkende over skjermen. Foreløpig ikke sett noe bedre. - Svært høflig og god kundeservice - Helt OK priser (6 gb - 300 kr inkl alt det andre opplegget) - Veldig enkelt å betale regningene - Alt er tydelig, raskt og korrekt. - Super roaming uansett hvor jeg er - Man får veldig billige mobiler (nå har de 1000 kr avslag på toppmodellene) når man er kunde hos dem. Men ja, det er veldig viktig for meg at de som jobber for et selskap oppfører seg ordentlig og er hyggelige og proffe med kundene. Jeg hadde noen veldig negative opplevelser med kundeservicen til Telia og har aldri vurdert å bli kunde der igjen. Alt i alt: 9.5 poeng. Fordi jeg fortsatt vil ha mer data! :)
Jeg hadde sagt opp da jeg etter 3 mnd fikk sms om at abonnementet ville bli sperret om jeg ikke betalte. Dette var 70 kr på et krav på noe de sendte til inkasso som jeg betalte samme dag.* Deretter ringer jeg inn og siden jeg var blitt kunde sletter de denne. Deretter blir det uenigheter så jeg kansellerer abonnementet mitt før oppstart. Gjett om det de krediterte i første omgang kom tilbake? jupp det gjorde det. Chatter med Talkmore og får da beskjed om at nei denne skal betales (fikk fakt 20 okt med forfall 15 okt). chatten er bare sta å sier at den skal betales. Han i tlf forstår og ser hva som har skjedd og krediterer den på nytt å sender kreditnota. Noe som forteller at den var aldri slettet i første omgang eller ble satt opp igjen da Talkmore så at jeg ikke skulle være kunde igjen. Elsket Talkmore til dem begynte med det noe skeptiske spillet sitt. Gått bort fra Talkmore, fått med min kone og familie, enda fler kommer ;)
Ryddig og greit. Fungerer smertefritt. Alltid dekning, uansett hvor jeg er.
Super kundeservice og alltid korrekt faktura og veldig bra vervekampanjer.
Jeg bet på et abonnement av en selger fra Talkmore, etter at jeg hadde nedbetalt min Samsung S7 hos Telenor. Men etter at jeg knapt hadde hatt mobilabonnementet i en måned, så begynte regningene å komme, enda han selgeren hadde lovt at de to første månedene var betalingsfri (siden det var i sommerferien). Da jeg ringte å klaget, var plutselig det den selgeren hadde sagt til meg feil. For det skulle ikke være sånn. Så han hadde nok misforstått. (Det finnes jo flere telefonselskaper som er mye bedre, og som jeg heller hadde tatt, hadde jeg ikke fått dette "gode" tilbudet med Talkmore). Jeg tok jo og betalte disse regningene, og så sa jeg opp og byttet selskap. Men senere, etter at jeg sa opp, har jeg fått flere regninger, fra Talkmore, på det jeg har betalt tidligere, også inkassoregninger. Har de ikke flere kunder igjen, så de må mase på de, som ikke vil være med dem lenger????
Etter å ha snakket med selger fra Talkmore på gata ble jeg lovet et gunstig abonnement. Det viste seg ved første faktura at dette overhodet ikke stemte. Mobilabonnementet jeg hadde fått var både tidsbegrenset og dyrere enn selger hadde lovet. Det er åpenbart at Talkmores selgere tyr til svindel for å øke egen salgsprovisjon. Kundeservice var verken behjelpelig eller villig til å kompansere for de økonomiske konsekvensene som Talkmore hadde påført meg.