Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes at det har blitt dyrt. Må ofte kjøpe mer GB.
Hei Tone, Tusen takk for din tilbakemelding, denne tar vi med oss videre. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på det du skriver angående at du må kjøpe mer GB. Dette kan tyde på at du ikke er på riktig abonnement som passer best for ditt bruk, og da kan det bli dyrere hvis man ofte må kjøpe ekstra GB-pakker. Hvis du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en bedre løsning som passer for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Har aldri hatt problemer med Talkmore,bare positivt👍
Hei Anne! Det at du aldri har hatt noen problemer og kun positive opplevelser med oss er bare helt fantastisk. Slik skal det fortsette å være i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Bra at kundens behov er blitt tilfredsstilt. God og rask service.
Hei Thayananthan! Det er godt å høre at vi har klart å imøtekomme dine behov med rask og god service. Vi jobber alltid for at kundene våre skal være fornøyde! Takk for tilbakemeldingen 😊 Mvh. Halima Talkmore
Jeg er svært godt med talkmore. Kort ventetid på kundeservice,og proffe på løsninger.
Hei Bent! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima Talkmore 😊
Rask , og god service , dekning og billig , anbefaler folkens👌
Hei Imad! Takk for den fine tilbakemeldingen! Så flott å høre at du er fornøyd med både service, dekning og pris. Vi setter pris på anbefalingen!👌😊 Mvh. Halima Talkmore
Abonnementet er bra. Kundeservice helt håpløs. De svarer ikke på chat. Ringer ikke tilbake når man må minde den på å fakturere rett pris. Så ..one call tilbød meg mye bedre pris på mye mer data . Jeg forhandlet prisen på nåværende familie abonnementet ned. Måtte ringe to ganger...i kø tyve min. Ble avbrutt å kundebehandler ringer meg ikke opp. Faktura var lik da den kom ..ringer igjen å får rett fakture. Neste faktura også feil. Chat funket ikke. Per Viderup
Hei, Per! Det høres ut som du har opplevd noen utfordringer med fakturering og tilgjengelighet på kundeservice, og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at det skal være. Vi beklager virkelig for bryderiet dette har medført, spesielt når det gjelder ventetid og feilfakturering. Vi vil gjerne hjelpe med å rydde opp i dette, så kontakt oss gjerne på chat eller e-post ([email protected]) for videre oppfølging. Takk for din tilbakemelding – den hjelper oss med å bli bedre! Mvh. Halima Talkmore 😊
Hyggelige og flinke medarbeidere og konkurransedyktige priser
Hei Venke! Takk for din tilbakemelding! Det gleder oss at du er fornøyd med våre medarbeidere og prisene vi tilbyr. 😊 Vi jobber kontinuerlig for å holde et konkurransedyktig nivå og gi deg den beste servicen. Mvh. Halima Talkmore