Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri mistet data så fort etter overgang til Talkmore. Har bekjente som opplever det samme. Skal bytte til annet selskap!!!
Dama brukte 5-6gb ekstra og da trakk de 4-5000kr en mnd. Jeg har nå brukt 1gb over den 27.09 og de har trukket 600kr. Skal ringe de nå å høre, men for et j#%lig klampphugger firma. Ikke f%#n om jeg fortsetter her
De er gode på pris, er alltid imøtekommende dersom det er noe. Og veldig hyggelige kundebehandlere. God dekning generelt.
Har avsluttet mobilt bredbånd hos Talkmore. De stoppet abonnement umiddelbart (06.09.2018) og krever at jeg skal betale for hele måneden som etter faktureres. De skriver selv at vi kan si opp med umiddelbar virkning. De stoppet selv abonnementet mitt allerede samme dag og dersom de oppretter krav de lå abonnementet løpe ut måneden som krever betaling for. Har 2 mobilabonnement hos de som jeg skal overføre til et annet selskap. "20. Oppsigelse eller heving 20.1 Kundens oppsigelse eller heving Kunden kan si opp med umiddelbar virkning. Ved oppsigelse eller utportering, krediteres og tilbakebetales ikke månedsavgift for inneværende måned. Kunden kan med umiddelbar virkning heve avtalen ved vesentlig mislighold fra Talkmores side".
Er du en «kontantkort kunde» som ringer og ikke har behov for månedlig datapakker, da er Talkmore ikke rette selskapet for deg. Hundrelappene flyr raskt om du glemmer å slå av mobildata.
Jeg har vært trofast kunde i Talkmore i ca 10 år og byttet først i det jeg kjøpte meg ny telefon da prisen gikk betraktelig ned på kjøp med abnm. Talkmore har god dekning uansett hvor man er i landet, om det er på finnmarksvidda, oslo eller i lofoten. Kundeservicen er helt suveren og de var alltids behjelpelig - i motsetning til andre selskap så krevde de ingen ekstra kostnader ved å utsette giroer eller lignende. Enkelt i appen deres og selv uten appen så har man full kontroll da de jevnlig sender ut meldinger hvor de oppdaterer kundene på nyheter eller endringer. Talkmore, jeg kommer snart tilbake! :)
Grunn til at jeg ga 4 av 5, er fordi mobilnettet viser seg å være litt tregere enn før, samtidig som det ikke laster opp det jeg ønsker på stedet.