⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Talkmore
5 046 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
5 046 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 13 mobiloperatører
89%
Utmerket
89% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 5 044 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
4 198
275
113
91
367
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 5 044 verifiserte omtaler på Bytt.no

Betaling av purring

Omtale av  Turid L

😀 kort ventetid. Rask og hyggelig hjelp problemet ble løst raskt 😀😀

Svar fra Talkmore
02.02.2024 11:57

Hei Turid! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Supert

Omtale av  Johan

Det var enkelt å få svar på det jeg trengte. Kunderådgiver var veldig hyggelig. Gi ham kudos for det 😉

Svar fra Talkmore
02.02.2024 11:56

Hei Johan! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima

Bra kundeservice .

Omtale av  Natalia J

Har fått svar på det jeg lurte. Jeg er fornøyd kunde pr.idag.

Svar fra Talkmore
02.02.2024 12:00

Hei Natalia! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima

Glad jeg byttet over

Omtale av  Silvina G

Etter mange års Telia Kunde flyttet Jeg over til Talkmore da Telia ikke ville gi meg er tilbud med gratos headset som de gå til mye kunder selv om Jeg ville binde meg i et år. Hos Talkmore fikk Jeg et mye bedre abónement og alt den hjelp Jeg trengte til å komme fort i gang. Det lønner seg å være trofast kun hvis du føler deg tatt være på, så ambefaler alle å bytte abonnent til Talkmore hvis de ikke de blir tatt være på av dagens leverandør😊

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:28

Hei Silvina! Tusen takk for at du valgte å bli en del av Talkmore! Vi setter stor pris på tilliten du har vist oss og er glade for at du har fått et abonnement som passer dine behov. Det er fantastisk å høre at vår hjelp har gjort overgangen smidig for deg. Hos Talkmore er vi opptatt av å gi våre kunder gode tilbud og den støtten de trenger. Vi vil fortsette å strekke oss langt for å gi deg den beste servicen og de mest konkurransedyktige tilbudene. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, eller hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Takk igjen for at du valgte Talkmore, og vi ser frem til å fortsette å gi deg en positiv kundeopplevelse! 💛 Mvh. Halima

God service

Omtale av  Madeleine

Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:20

Hei Madeleine! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

«Kjære venn, hva er det du ikke forstår? «Lever du på samme univers?» - D.A

Omtale av  Karoline

Talkmore sin kundeservice er helt bedrøvelig. Tenk dere godt om før dere velger å bli kunde, og jeg råder alle til å holde seg langt unna dette telefonselskapet. Men om du velger å bli kunde så er det bare å gjøre seg klar til å føle seg ut som en byrde om du noen sinne skulle velge å ta kontakt med kundeservice (noe som man må med dette telefonselskapet). For de kan verken stave navne ditt eller prate til deg sånn at du forstår. Dersom de klarer å sende SIM-kortet til feil adresse etter 3 gangen du ringt inn å sagt ifra, så må du gå til Narvesen og hente ut et sim-kort og betale 100kr for det :)) Ikke nok med det, om du skulle ha spørsmål angående faktura spørsmål så blir du svart med «Kjær venn, hva er det du ikke forstår» «Lever du på samme univers som alle andre?» - D.A. Appen er også helt ubrukelig, finnes ikke noe form for brukervennlighet.

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:16

Hei Karoline! Takk for at du delte dine erfaringer med oss, og beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice og levering av SIM-kort. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt, og det ser ut til at vi dessverre ikke har innfridd dine forventninger denne gangen. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig, og vi beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og finne en løsning for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan adressere problemene og arbeide for å forbedre våre tjenester. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å løse situasjonen for deg.💛 Mvh. Halima

Greit selskap

Omtale av  Olemann

Bra selskap,men vanskelig å få kontakt med kundesenteret

Svar fra Talkmore
01.02.2024 10:33

Hei Olemann! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Vi forstår at rask og tilgjengelig kundeservice er viktig, og vi tar dine kommentarer seriøst. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten og effektiviteten til vår kundeservice for å sikre at vi møter dine forventninger. Dersom du har spesifikke saker du ønsker å diskutere eller behov du vil vi skal adressere, ber vi deg gjerne kontakte oss direkte via [email protected]. Vi er her for å hjelpe deg og sørge for at du får den støtten du trenger. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. 💛 Mvh. Halima

Talkmore har 5 044 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener
Har tilegnet profilen
Talkmore deltar på Bytt.no

Talkmore har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Talkmore besvarer omtaler

Talkmore har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Talkmore henter ikke inn tilbakemeldinger

Talkmore benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR