Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
😀 kort ventetid. Rask og hyggelig hjelp problemet ble løst raskt 😀😀
Hei Turid! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima
Det var enkelt å få svar på det jeg trengte. Kunderådgiver var veldig hyggelig. Gi ham kudos for det 😉
Hei Johan! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima
Har fått svar på det jeg lurte. Jeg er fornøyd kunde pr.idag.
Hei Natalia! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Etter mange års Telia Kunde flyttet Jeg over til Talkmore da Telia ikke ville gi meg er tilbud med gratos headset som de gå til mye kunder selv om Jeg ville binde meg i et år. Hos Talkmore fikk Jeg et mye bedre abónement og alt den hjelp Jeg trengte til å komme fort i gang. Det lønner seg å være trofast kun hvis du føler deg tatt være på, så ambefaler alle å bytte abonnent til Talkmore hvis de ikke de blir tatt være på av dagens leverandør😊
Hei Silvina! Tusen takk for at du valgte å bli en del av Talkmore! Vi setter stor pris på tilliten du har vist oss og er glade for at du har fått et abonnement som passer dine behov. Det er fantastisk å høre at vår hjelp har gjort overgangen smidig for deg. Hos Talkmore er vi opptatt av å gi våre kunder gode tilbud og den støtten de trenger. Vi vil fortsette å strekke oss langt for å gi deg den beste servicen og de mest konkurransedyktige tilbudene. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, eller hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Takk igjen for at du valgte Talkmore, og vi ser frem til å fortsette å gi deg en positiv kundeopplevelse! 💛 Mvh. Halima
Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.
Hei Madeleine! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Talkmore sin kundeservice er helt bedrøvelig. Tenk dere godt om før dere velger å bli kunde, og jeg råder alle til å holde seg langt unna dette telefonselskapet. Men om du velger å bli kunde så er det bare å gjøre seg klar til å føle seg ut som en byrde om du noen sinne skulle velge å ta kontakt med kundeservice (noe som man må med dette telefonselskapet). For de kan verken stave navne ditt eller prate til deg sånn at du forstår. Dersom de klarer å sende SIM-kortet til feil adresse etter 3 gangen du ringt inn å sagt ifra, så må du gå til Narvesen og hente ut et sim-kort og betale 100kr for det :)) Ikke nok med det, om du skulle ha spørsmål angående faktura spørsmål så blir du svart med «Kjær venn, hva er det du ikke forstår» «Lever du på samme univers som alle andre?» - D.A. Appen er også helt ubrukelig, finnes ikke noe form for brukervennlighet.
Hei Karoline! Takk for at du delte dine erfaringer med oss, og beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice og levering av SIM-kort. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt, og det ser ut til at vi dessverre ikke har innfridd dine forventninger denne gangen. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig, og vi beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og finne en løsning for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan adressere problemene og arbeide for å forbedre våre tjenester. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å løse situasjonen for deg.💛 Mvh. Halima
Bra selskap,men vanskelig å få kontakt med kundesenteret
Hei Olemann! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Vi forstår at rask og tilgjengelig kundeservice er viktig, og vi tar dine kommentarer seriøst. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten og effektiviteten til vår kundeservice for å sikre at vi møter dine forventninger. Dersom du har spesifikke saker du ønsker å diskutere eller behov du vil vi skal adressere, ber vi deg gjerne kontakte oss direkte via [email protected]. Vi er her for å hjelpe deg og sørge for at du får den støtten du trenger. Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. 💛 Mvh. Halima