Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig dårlig kundeservice, ikke løsningsorientert. Frekke i kjeften og ganske uproffe. Lurer på hvordan ansetting prosessen. foregår Kom ikke fram til løsningen og sitter her med ubesvarte spørsmål.
Hei Sarah, Det er virkelig ikke slik vi ønsker at kunder skal oppleve vår kundeservice. Vi vil gjerne rette opp i dette og forbedre oss slik at ikke flere opplever dette. Har du mulighet til å kontakte oss på [email protected] og gi oss litt mer informasjon om saken så skal vi gjøre det vi kan for å endre denne opplevelsen og inntrykket du har fått. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Fikk rask og god hjelp i dag👌🏼Løsningsorientert og serviceinnstilt. Tusen takk!
Hei Nasrin! Så flott å se du fikk god hjelp etter du tok kontakt med oss og er godt fornøyd. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en veldig fin dag, hilsen Sebastian
Veldig raskt svar på forespørselennog løste alle mine spørsmål på stedet
Hei Kai! Så godt å høre du fikk akkuratt den hjelpen du trengte etter kontakt med oss og er fornøyd. Vi setter pris på din tilbakemelding! Ha en veldig fin dag, hilsen Sebastian
Kundeservicen hjalp meg med mitt problem, det gikk fort og effektivt Jeg ble bare happy
Heisann Gro! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og fikk hjelpen du trengte da du tok kontakt med vårt kundesenter. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Service og goe priser, har hatt ett annet abonnement i 24 år, men kommer til å gå over til talk more
Heisann Maylinn, Dette var gøy å lese! Du er hjertelig velkommen over til oss, og vi håper du blir fornøyd i lang tid fremover. Ønsker den en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Dere forstår problemet jeg ringer om, er innstilt på å finne løsninger og snakker et forståelig språk som selv gamle pensjonister behersker.
Heisann Uno K, Dette var virkelig fint å lese! Det varmer ett grønt Talkmorehjerte at du har så gode opplevelser med vårt kundesenter. Dette skal vi sørge for å dele med hele kundesenteret. Ønsker deg en fortsatt helt supert dag, hilsen Amalie.
Hei, først det lover deg tjenester men etter på blir annet ord. Vær forsiktig at du får alt skriftlig, det eneste å tilby deg hvis de har feil informert deg( BEKLAGER med en smil😊 Hva man skal gjøre med en beklagelse?!
Heisann Ibrahim, Det er ordentlig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker selvfølgelig å rette opp i dette. Dersom du sender meg en henvendelse til [email protected] skal jeg gjøre alt jeg kan for å rette opp i eventuelle feil. Ønsker deg en fortsatt god dag, hilsen Amalie.