Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hun jeg prata med var veldig hyggelig fra første sekund til siste sekund , hun lyttet, var forståelig for min kusine som er mobil abonnent hos dere , sånne saksbehandlere skulle jeg hatt hos Telia der jeg er kunde , hun var kort sagt fantastisk
Hei Lene! Det er utrolig kjekt å høre dere er godt fornøyd etter samtale med vårt kundesenter. Skulle du ønske å bli kunde selv kan din kusine verve deg. Da får dere begge noe igjen for det. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Jeg har vært kunde hos dere i mange år og veldig fornøyd med dere ☺️
Hei Ken Roar! Det er utrolig kjekt å lese du er godt fornøyd over en lengre periode. Vi skal gjøre alt så du forblir fornøyd hele din tid med oss. Takk for din tilbakemelding! Ha en super dag, hilsen Sebastian
Jeg fikk god hjelp. Forsto problemet med en gang. Hyggelig.
Heisann Randi! Det er veldig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Har vært abonnent i masse år og med dagens kontakt med Dere blir jeg fortsatt å være med Dere pga hyggelig og hjelpsom samtale😊
Hei Roshild, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Utrolig fint å lese at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Kundekonsulent jeg snakket med var kjempe hyggelig og behjelpelig!!! Har avgjort saken rask på et beste måte! Tusen takk!
Heisann Rasanbek! Hvor flott å lese du fikk god hjelp når du tok kontakt og er fornøyd med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Kommer aldri til å ha Talkmore igjen, maken til håpløs "kundeservice" skal man lete lenge etter (dere konkurrerer med Eidsiva bredbånd). Ble dobbelfakturert og tok kontakt med kundeservise, og hva møter jeg der ? Jo,kundebehandlere som mente at regninga var riktig når det sto sånn. 3 ganger møtte jeg på folk som ikke engang gadd å se på fakturaen,her var det bare å betale ! Da jeg kontakt for 4.gang traff jeg heldigvis påen mann som hørte på meg og som faktisk visste hvordan man kunne se på fakturaen til kundene, og jaggu så han ikke at jeg var dobbelfaktuerert og ordna opp så jeg fikk ny faktuea noen dager senere som så mer riktig ut. Siden har jeg skydd Talkmore som pesten, for det skal ikke gå ann å ha ansatte som ikke gidder å høre på kundene og ikke gidder (eller ikke er lært opp til) å se på fakturaen til kundene.
Hei Turid! Det er leit å høre du hadde en slik opplevelse med oss, og vi ønsker alltid at du som kunde er fornøyd. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Hyggelige å hjelpsomme kundebehandlere. Billig enkel å oversiktlig app. Annbefales
Hei Ronny! Det er veldig hyggelig å lese du er godt fornøyd med oss. Skulle du anbefale oss til noen må du huske å verve dem, så får du noe igjen for det også. Takk for din tilbakemelding! Ha en topp dag, hilsen Sebastian