Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
KJøpte en Samsung S22 Ultra, den går varm, slår seg av og på konstant, ved kundehendvendelse var det liten forståelse og hjelp og få, bruk din lokale forhandler er min oppfordring. Ellers er jeg ferdig med dette selskapet !!
Hei Lasse! Dette var absolutt ikke gøy å lese. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha vært i kontakt med kundesenteret og det er virkelig beklagelig at dette ikke var tilfelle hos deg. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp i dette og selvfølgelig få sett på saken rundt din telefon du kjøpte fra oss. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jan Terje.
Hei Når jeg ringer Talkmore og lurer på hvordan jeg kan bruke innstillinger, for ekampel, hjelper personale rakst. De svarer på mitt spørsmål teoretisk, og samtidig løser de problemet praktisk på nettet. Jeg slipper å lete etter løsning på problemet.
Heisann Salah! Det er godt å høre at du får god hjelp når du er i kontakt med oss, det er slik vi ønsker å ha det! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utolig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig kundebehandlere, og utrolig raske til å ta telefon
Heisann Bull! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi utrolig stor pris på! Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hun jeg snakket med var veldig hyggelig og hjelpsom og ordnet opp i det jeg lurte på.😀
Heisann Jan! Det er godt å høre at du fikk hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss. Vi ønsker alltid å tilby den beste hjelpen til våre kunder og det er godt at dette var tilfelle hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Well i like that people are always polite in talkmore costumer services. And they answer the question with a short and simple answer. So yeah.
Hello Antonio! Thank you for the nice feedback! We always put our customers first and therefore is the quality of our customer service our top priority. It is great to hear that you had a pleasant expirience with our agents :-) Have a nice day! Kind regards, Jakob.
Service instilte og venlige kundeveiledere, Rask tilbakemelding og konkrete svar
Heisann Sindre! Kundesenteret jobber alltid for å kunne tilby våre kunder god og effektiv service og det er virkelig godt å høre at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Benyttet tidligere Dipper, Talkmore overtok som kjent dette selskapet. Var fornøyd her og lurte litt på om dette ville fortsette hos Talkmore. Var ingen grunn til bekymring, Talkmore svarer hurtig og effektivt på henvendelser. Prisene er også gunstige og dekning gjennom Telenors nett er best slik jeg ser det. Reiser en del i jobb og privat og har benyttet både Telia og Ice nett tidligere og stått uten dekning i områder jeg nå har god dekning i. Har 4 barn med Talkmore abonnement privat og mitt firma med 2 abonnement. Anbefales
Heisann Christian! Dette var virkelig gøy å lese og jeg vil takke for den hyggelig tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med både dekning, priser og kundeservice. I Talkmore er god kundeservice topp prioritert for å kunne gi våre kunder den beste hjelpen og gode løsninger :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.