Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pr i dag var talkmore billigste alternativet for meg- familieabbonement. Setter pris på at det er enkelt å komme i kontakt med et menneske, som jeg også opplever løsningsorientert og imøtekommende
Hei Lena, Så utrolig godt å høre at du har funnet en løsning hos oss som fungerer bra for deg og din familie. Det er også veldig godt å høre at du har hatt gode opplevelser når du har vært i kontakt med kundesenteret vårt. Tusen takk for en så fin tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag, hilsen Rebecca
Talkmore er det beste jeg har brukt jeg kunne gitt dere råd East and West talkmore is the best :)
Hei Mona, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Sør og Nord vi setter pris på dine ord! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Nettløsninger er kjempe smarte, oversiktlige og brukervennlige. Mange fine fordeler som skreddersydde abonnementer kundebehandlere ordner til ditt personlige forbruk til rimeligste pris. Nærmest perfekt og hurtig kundeservice over telefon. Sjeldent lange køer for å komme igjennom.
Hei Kenneth, Vi har lagt inn mye arbeid i Mine Sider og Talkmore appen den siste tiden, så det setter vi stor pris på å få en tilbakemelding på. Det er også utrolig godt å høre at du er fornøyd med fordelene våre og kontakten du har hatt med kundesenteret vårt. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Talkmore har en av de billigste fribruksavtalene på markedet, med god og stabil dekning i distriktet. Ventet 12 minutter på å få svar på kundeservice, men når jeg fikk svar løste en trivelig, rask og dyktig kundebehandler problemene mine på tre minutter. Er veldig fornøyd.
Hei Andreas, Så utrolig godt å høre at du er godt fornøyd med abonnementet og dekningen vår. Det er også veldig godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med kundesenteret vårt selv om det var litt ventetid. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Super hjelp med verving /registrering av ny person som er gammel og litt vanskelig med nye ting. Bruker ikke SMS og ikke internett.
Hei Jarle, Så godt å høre at du fikk god hjelp med verving når du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for en så flott tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Grei pris , virker alltid.Går ann å snakke med de, men kan gå litt lang stund får å gå kontakt.👍
Hei Arnt, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi jobber alltid med å forbedre kundeopplevelsen vår og da hjelper det mye å få tilbakemelding på hva vi kan gjøre bedre, dette tar vi med oss videre og vi vil fortsette å gjøre vårt beste for å besvare henvendelser så raskt som mulig og bistå kundene våres. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Rebecca
Jeg fikk beskjed at dem ville kjøpe meg ut av en annen leverandør for 1000kr for å dekke bindingstiden min, og jeg hadde da selvsagt ikke noe binding på abonnementet mitt. Men var ikke helt fornøyd med hvordan appen og faktura var så bytta tilbake til min tidligere leverandør. Så lurer jeg på når neste faktura kommer. Så jeg spør selv å får da beskjed at jeg må betale bruddgebyr på 750kr og jeg var kunde der i underkant av 1 mnd. I tilleg til at jeg måtte betale bruddgebyret mitt på tidligere leverandør. Dem sa null binding men likevel får jeg bruddgebyr for å ha sagt opp abonementet å får da budd gebyr på utkjøpsrabatt. Å dette sto svært dårlig i mld jeg fikk av dem. Ekstremt mistydene mld
Hei Frustrert K, Så leit å se at du opplevde at du ikke fikk tilstrekkelig informasjon om Utkjøpsavtalen. Jeg skulle gjerne tatt en nærmere titt på saken, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected], så skal jeg få gjort alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Rebecca