Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har knapt opplevd raskere og bedre kundeservice og jeg har fått god hjelp hver gang jeg har vært i kontakt. De løser henvendelsene raskt og kan tilby tilfredsstillende løsninger. Fin og oversiktlig administrering av eget abonnement på Min Side og god valgfrihet, priser og tjenester. Perfekt Telenordekning og mye for pengene. Dessuten har de god rabattordning for OBOS-medlemmer og man opptjener også cashpoints til Norwegian Reward.
Greit. Alt på stell. Ikke små ting som må betales for slik som for exempel hos Ice. Litt ukyndig behandling fra kundeservice. Er ikke billigst.
Har hatt Talkmore flere ganger de siste 5 årene. Første gangen for 3 år siden synes jeg de på kundeservice var hyggelige og hjelpsomme. Du ble hørt og tatt seriøst. De siste 2 årene synes jeg det er stikk motsatte. Vervet enn venn og skulle få 2 måneder "gratis". Bare tull!! Regningen ble dobbel enn vanlig. Det som skjedde var at iløpet av 2 dager inn i dette tilbudet ble all dataen på telefonen tappet, 6GB på 2 dager. Det gikk opp til 16Mb/s i flere minutter i strekk uten at jeg brukte telefonen, både natt og dag. Jeg vet med 100% sikkerhet at det er ikke noe jeg surfet opp ikke så jeg på videoer. Akkurat samme bruk som de siste 12 måneder før, aldri opplevd lignende. Etter dataen ble brukt opp iløpet av 2 dager gikk det over til å betale pr MB brukt. Det samme skjedde 2 dager i den andre perioden. Resultatet at regningen ble dobbelt opp for begge månedene. Skal strekke meg til å tro at jeg kunne tullet noe til og det ble sånn, men det skjedde akkurat det samme med vennen jeg vervet. Som sagt 100% overbevist at det er verken jeg eller vennen min som jeg vervet hadde surfet døgnet rundt og brukt opp 6GB på 2 dager. Når jeg ringte og forklarte dette til kundeservice, ble jeg ikke hørt. De mente det var min feil, mente jeg diktet det bare opp. Pussig nokk skjedde samme med min venn. Følte meg ganske lurt der. Generelt siste tiden når jeg tar kontakt med kundeservice får jeg verken hjelp, ingen hyggelig operatører og de kan heller ikke annet enn å kreve og stå på sitt. Setter ikke kunden i fokus i det hele tatt. Meget skuffende, fraråder på det sterkeste. Både jeg og min venn byttet for lengst.
Måtte nå si opp mitt mobile bredbånd da jeg ble FLÅDD!! Selv om jeg har kjøpt og betalt dataen fikk jeg ikke bruke opp de 50% resterende dataen selv om de er mine! Får sikkert ikke penger tilbake heller. Ringte Help advokaten min så håper de kan gjøre noe.😕😬 Hva angår tlf abonnement så er jeg delvis fornøyd og dekningen har vært bra! Kundeservice også bra.🌝
Trekker mer for databruk og har ikke fått info om merforbruk. Altfor dyrt. Betalt to ganger for en faktura via inkasso. Jeg måtte betale hele månedsavgift for bare for to dager. Ikke fått god respons.
Er blitt overbelastet for mitt abonnement, enda hverken sms, mms eller maks data er overskredet. Svært misfornøyd.
Skiftet til et annet selskap for noen måneder siden og får fortsatt faktura. Jeg skjønner ingenting. Det er forståelig at omtalen deres her ikke er noe god. Jeg velger å betale for denne gang og håper at jeg ikke får flere regninger.