Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.
Hei, Astrid! Tusen takk for en hyggelig omtale. Så bra at vi fant en feil og fikk rettet opp i det med en gang, det er slik det skal være. Vi håper det nye abonnementet faller i smak :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Har nylig ringt Talkmore og blitt en kunde. Meget bra kundeservice! Lett snakket/ god forståelse.
Hei, Stig! Så hyggelig at du har blitt kunde hos oss, velkommen skal du være. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og håper at alt går knirkefritt for seg fremover. Ønsker deg en flott dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.
Hei, Astrid! Tusen takk for en hyggelig omtale. Så bra at vi fant en feil og fikk rettet opp i det med en gang, det er slik det skal være. Vi håper det nye abonnementet faller i smak :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Talkmore har super kundeservice og hjelper utrolig mye og kan hjelpe med masse på utrolig kort tid
Hei, Lars! Tusen takk for en fin tilbakemelding, det er veldig gøy å høre at du er så fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber alltid mot å gi våre kunder den beste servicen vi kan og det er ekstra gøy når kunder kan si seg fornøyd. Ønsker deg en fantastisk helg på forskudd, med vennlig hilsen Talkmore.
Jeg har blitt oppringt av selgere fra Tallmore flere ganger. Jeg oppdaget fort at de var ikke profesjonelle nok og manglet kunnskap om mobilmarkedet generelt, om kunder og prisstrstegi. Det eneste de var opptatt av var å få meg som kunde med tvilsomme påstander som ikke var korrekte. Idag ringte en selger igjen. Det var en meget ubehagelig opplevelse. Selgeren som ringte idag prøvde å selge meg en abonnement-pakke som er dyrere enn den jeg har nå via et konkurrerende selskap. Da selgeren ble avslørt og konfrontert ble han sint og sa at jeg vil bare krangle (!). Han glemte sikkert at det er han som ringte meg og ikke jeg, og at det er han som absolutt ville overtale meg til å gå over til Talkmore. Og med en gang selgeren traff på en kunde som klarte å avsløre hans triks ble han sur, direkte ubehagelig og uhøflig. Talkmore skryter om at selskapet har Telenors dekning, Talkmore skryter om at selskapet er datterselskap til Telenor. Men Talkmore dessverre forstår ikke Telenors kultur relatert til relasjoner med kunder. Jeg vil ikke snakke mer med noen fra Talkmore og vil anbefale ledelsen å ha mer fokus på selskapets kultur relatert til kundebehandling. En aggressiv markedsføring gir kanskje gevinst i kroner, men en aggressiv holdning til kunder lønner seg ikke over sikt. Det kommer Talkmore til å merke.
Hei, Irena! Her må jeg starte med å beklage så mye for opplevelsene du har hatt med våre selgere. Vi ønsker på ingen måte å fremstå slik som du beskriver over og jeg kan forsikre deg om at vi alltid jobber mot å gi kunder best mulig informasjon/service. I disse situasjonene har det tydeligvis ikke vært tilfelle og dette må vi gjøre noe med. Jeg skal ta med denne tilbakemeldingen videre, dette er noe vi ser alvorlig på og jeg må takke deg for at du gir beskjed. Siden jeg ikke har nummeret ditt her så anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice slik at vi kan få reservert nummeret ditt for fremtidige samtaler fra våre selgere. Med vennlig hilsen Talkmore.
Etter jeg byttet til Talkmore, fikk jeg min telefon og andre i familien sammen med fin service og beste prisen
Hei, Hlmfrdur! Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Utrolig kjekt å høre at du har fått flere i familien din med som kunde hos oss, husk at du kan verve andre inn og begge vil da få 2 gratis månedsavgifter. Vi håper du fortsetter å være fornøyd som kunde, ønsker deg en fortsatt fin dag ved vennlig hilsen Talkmore.
Totalpakkens innhold .Kunde Sevice .Dekning.og bra Pris..
Hei, Per! Takk for en kort, men presis tilbakemelding! Noe mer enn dette er ikke nødvendig. Ønsker deg en perfekt dag videre, hilsen Talkmore.