Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte nå si opp mitt mobile bredbånd da jeg ble FLÅDD!! Selv om jeg har kjøpt og betalt dataen fikk jeg ikke bruke opp de 50% resterende dataen selv om de er mine! Får sikkert ikke penger tilbake heller. Ringte Help advokaten min så håper de kan gjøre noe.😕😬 Hva angår tlf abonnement så er jeg delvis fornøyd og dekningen har vært bra! Kundeservice også bra.🌝
Trekker mer for databruk og har ikke fått info om merforbruk. Altfor dyrt. Betalt to ganger for en faktura via inkasso. Jeg måtte betale hele månedsavgift for bare for to dager. Ikke fått god respons.
Er blitt overbelastet for mitt abonnement, enda hverken sms, mms eller maks data er overskredet. Svært misfornøyd.
Skiftet til et annet selskap for noen måneder siden og får fortsatt faktura. Jeg skjønner ingenting. Det er forståelig at omtalen deres her ikke er noe god. Jeg velger å betale for denne gang og håper at jeg ikke får flere regninger.
God dekning, rask og hyggelig kundeservice. Telefonregning rett i vips.
Jeg har hatt talkmore noen år nå, men bytter det sekundet noe bedre kommer blinkende over skjermen. Foreløpig ikke sett noe bedre. - Svært høflig og god kundeservice - Helt OK priser (6 gb - 300 kr inkl alt det andre opplegget) - Veldig enkelt å betale regningene - Alt er tydelig, raskt og korrekt. - Super roaming uansett hvor jeg er - Man får veldig billige mobiler (nå har de 1000 kr avslag på toppmodellene) når man er kunde hos dem. Men ja, det er veldig viktig for meg at de som jobber for et selskap oppfører seg ordentlig og er hyggelige og proffe med kundene. Jeg hadde noen veldig negative opplevelser med kundeservicen til Telia og har aldri vurdert å bli kunde der igjen. Alt i alt: 9.5 poeng. Fordi jeg fortsatt vil ha mer data! :)
Jeg hadde sagt opp da jeg etter 3 mnd fikk sms om at abonnementet ville bli sperret om jeg ikke betalte. Dette var 70 kr på et krav på noe de sendte til inkasso som jeg betalte samme dag.* Deretter ringer jeg inn og siden jeg var blitt kunde sletter de denne. Deretter blir det uenigheter så jeg kansellerer abonnementet mitt før oppstart. Gjett om det de krediterte i første omgang kom tilbake? jupp det gjorde det. Chatter med Talkmore og får da beskjed om at nei denne skal betales (fikk fakt 20 okt med forfall 15 okt). chatten er bare sta å sier at den skal betales. Han i tlf forstår og ser hva som har skjedd og krediterer den på nytt å sender kreditnota. Noe som forteller at den var aldri slettet i første omgang eller ble satt opp igjen da Talkmore så at jeg ikke skulle være kunde igjen. Elsket Talkmore til dem begynte med det noe skeptiske spillet sitt. Gått bort fra Talkmore, fått med min kone og familie, enda fler kommer ;)