Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og behjelpelig angående faktura som jeg ikke hadde fått
Heisann Jarle! Så godt å se at du fikk god og hyggelig hjelp når du var i kontakt med oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundeservice for å sikre at alle som tar kontakt skal ha samme opplevelse som deg :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Fikk svar på det jeg lurte på og i tilleggg vite at jeg kunne få OBOS-rabatt på strøm også!!!
Hei Lene! Så godt å se at du fikk svar på det du lurte på :-) God kundeservice er veldig viktig for oss, så det er virkelig hyggelig å se slike tilbakemeldinger. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter
Som alltid hos dere så er man flotte, imøtekommende.... MEN.... dere utviser skjønn. Jeg trengte hjelp og deres fantastiske kollega fikset dette. Vi elsker dere!!
Heisann Ingrid! Tusen takk for de hyggelige ordene! Fornøyde kunder er det beste vi vet, så dette er virkelig hyggelig å lese :-) Ønsker deg en super dag, hilsen Petter.
Da jeg hadde spørsmål og trengte hjelp, møtte jeg en representant på brukerstøtte som var hyggelig, hjelpsom og løsningsorientert. På noen minutter var alle mine behov løst. Ingen om og men, ble bare gjort. Supert!!!
Hei Anne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag, hilsen Petter
Ringte, fikk svar raskt, var faktisk 2 stykker på linjen, hyggelige folk. ☺ Forklarte problemet mitt, ble løst på 30 sekunder. Helt Konge. Terningkast 6.
Heisann Gunnar! Det blir jo nesten ikke bedre enn dette :-) Å få problem løst er jo alfa omega på kundeservice, og når vi klarer det såpass kjapt, så er det helt supert å se. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter.
Talkmore har vært og er et av de få mobilselskaper som hjelper deg uansett hva det dreier seg om (innen telefoni) makan til service har jeg aldri opplevd. Det eneste de kan bli bedre på, må være at de bytter pausemusikken til techno og funky music. I løpet av15 år har jeg ringt kundeservice 8 - 9 ganger. Så det er ikke noe stort savn.
Heisann Petter! Dette var jo en virkelig hyggelige tilbakemelding. Tusen Takk for det. Så skal jeg sende ønsket om ventemusikken videre til lederne her, så kan det være at vi får til noen groove beats i fremtiden :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Er man kunde i Talkmore og får tilbud fra noen andre så ring og få et nytt tilbud som jeg har gjort,ble veldig fornøyd med kundebehandler og pris.det var jort på 10 minutter :) :)
Hei Knut! Så hyggelig å høre, at vi klarte å beholde deg som en fornøyd kunde :-) Ønsker deg en super dag videre, hilsen Petter.