Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå blitt ringt 3 ganger i løpet av en uke. Jeg sier min opplevelse av å bli nedringt av dere, men blir ikke møtt på at jeg synes dette er plagsomt. Neida, jeg skal være takknemlig for hjelpen jeg får av dere. Forstå det den som kan...
Hei Gunda, Dette høres ikke bra ut, og sånn skal det ikke være. Jeg ønsker gjerne å hjelpe deg videre med denne saken. Send meg en e-post på [email protected] så finner vi en løsning på dette. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.
Selgeren som ringte meg og skulle selge meg tlfabbonnement var hyggelig men ikke helt ærlig. Han sa at det skulle bli billigere enn det jeg hadde fra før. Det motsatte viste seg å være tilfelle. Jeg har bla tvillingsim fra før. Det var ikke med. Og det var ca 100 kr dyrere pr mnd med Talkmore enn det jeg har fra før. Det fant jeg ut ved å lese mail fra selger( Talkmore) senere samme dag. Da fikk jeg sammenligne litt nøyere. Jeg trenger ikke å gå mere i detaljer. Men det var litt for lite fundament å legge tillit på når en selger ikke leverer det som blir avtalt. Så det endte med at jeg ringte og ba om å kansellere avtalen. Det gikk bare fint. Mvh Kjell E. K.
Hei Kjell, Dette syntes jeg ikke var noe gøy å lese. Det er ikke slik vi ønsker å behandle noen. Jeg er glad du sier fra for sånn skal det ikke være. Saken vil bli tatt videre til så vi kan unngå at slike hendelser skal oppstå igjen. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så kan jeg se nærmere på saken din. Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning om du skulle ønske det! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Bra kundeservice i dag. Vurderer å gå over til ubegrenset mobilt bredbånd da Telenor ikke leverer det de skal på feilfritt internett i mitt borettslag. Fikk svar på mitt spørsmål Ingen mas om mersalg.
Heisann Randi, Tusen takk for tilbkaemelidngen. Det er virkelig flott å se at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Feil leveranse, Bestilte mobilt bredbånd, fikk mobiltelefon abonnement og utførlig beskrivelse av hvordan jeg skulle sette simkortet inn i mobilen og taste pinnkode. Det jeg skulle ha var simkort til mobil minirouter og beskrivelse om hvordan jeg aktiverte simkortet i denne. Forsøkte og forklare dette til kundeagent, men hun forsto ikke dette så jeg sa opp abonnementet og vil være uten internett fra og med neste måned.
Hei Jan, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg videre. Du kan sende en e-post til [email protected], så ser vi nærmere på saken din. Ønsker deg en fin uke, hilsen Julia.
Vennlige og kompetente ansatte på kundeservice. Kort ventetid på telefon.
Hei Jmiller, Så fantastisk å høre! Jeg er glad du ble godt tatt i mot da du var i kontakt med oss. Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan innen kort tid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Kundeagenten var veldig hyggelig og ønsket å hjelpe, men det er ikke mulig pga Talkmores system; Talkmore behandler meg som to kunder siden jeg har to produkter (bredbånd og kontantkort). Ønsker å logge meg inn som EN kunde og få oversikt over produktene mine. Slik det er nå må jeg logge meg inn på "hvert produkt" - Kundenummeret mitt for bredbåndsabonnementet er 12 siffer, for kontantkortet 8 siffer. Jeg må dermed huske 20 siffer og to passord for å logge meg på! Det bør være en fordel for meg å ha flere produkter hos Talkmore, nå er det en ulempe.
Hei Anne, Jeg forstår det kan være uoversiktlig, og mye å forholde seg til. Vi ønsker alltid å ha de enkleste løsningene for kundene våre. Pr dags dato er det dessverre ikke mulig å ha en samlet innlogging på kontantkort og bredbånd, men jeg tar det med videre så dette muligens kan bli en løsning vi kan tilby i fremtiden. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Julia.
Fikk raskt god info og riktige svar. Måtte spørre om overføring fra ett abonnement som har binding. Kundebehandleren var hjelpsom og behandlet meg med respekt, som at kundene er viktige.
Hei Jens, Det er akkurat slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Vi setter stor pris på kunder som deg, og håper du forblir like fornøyd i mange år. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.