Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde der i noen år nå og ikke hatt noe problem. Fornøyd.
Mister omtrent en 500 lapp hver mnd pga Talkmore mobilregningen. Jeg får meg ikke til å fatte at jeg virkelig har brukt så mye data til overs hver måned. Kanskje Talkmore kan tilby ekstra data pakker uten ekstra kostnad?
Jeg har vært Talkmore kunde siden 2010, og stort sett vært fornøyd opp igjennom tidene. Grunnen til at jeg en gang valgte Talkmore var fordi de hadde gratis samtale mellom abonnenter hos Talkmore. I dag er det jo stort sett gratis å ringe for de fleste, og Talkmore har mistet fordelen sin for lenge siden. Hele mitt misnøye begynte da en venn av meg, som jeg tidlig hadde lurt over på Talkmore, sier til meg at han betalte mye mindre enn meg i månedes kostnader. Sjekket opp dette, og det viste seg at han hadde fått rabattert månedsprisen sin. Jeg ringer straks til kundeservice som sier at «de ser jeg har vært kunde i lang tid, og selvfølgelig skal sette ned prisen for meg og.» Jeg er jo da strålende fornøyd med lavere pris, men litt lettere irritert over at en av de mange jeg vervet, fikk tilbud om lavere pris uten å spørre. Spol fram et par måneder, og plutselig får jeg dyrere regninger igjen. Ringer opp til kundeservice igjen, og det viser seg at den prisen jeg fikk skulle bare vare i to mnd, litt skuffa går jeg og sjekker konkurrentene. Her viser det seg at jeg som lojal kunde har betalt nesten dobbelt av hva de fleste konkurrenter kan tilby med samme vilkår. Som en liten bonus så blir en faktura for sent betalt for første gang siden jeg ble kunde. Dette tok de 70 ekstra kroner for, og på brevet i postkassen stod det ikke purring, men inkassovarsel!!! Skvatt veldig da jeg åpnet posten, og den første purring er for inkasso. Skam dere.
En fordel med familierabatten (15%) når to eller flere deler regningen.
Hyggelig kundeservice, billige abonnement. Og det er gratis å ringe til Norden. Det koster fort en del penger hos andre billigoperatører. Så greit å være obs på om det er en aktuell problemstilling.
Det meste er bra, bortsett fra pris pr. gb data når du bruker mye data og. mnd.
Dekningen er helt sinnsykt dårlig ute på landet hvor jeg bor, og kundeservice kan ikke forklare Meg hvorfor jeg plutselig en mnd har brukt mer enn 200% av vanlig forbruk uten at jeg har gjort noe annerledes enn det jeg har gjort tidligere eller senere...