Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får alltid god hjelp, og ting blir ordnet pronto. I tillegg kommer det av og til en liten "julegave". Veldig bra å være i talkmore 👍
Hei Leif, Tusen takk for fin omtale. Vi gjør det vi kan for å møte kundene våre med god og effektiv kundeservice. Det er veldig godt å lese at du har en så fin opplevelse med kundesenteret vårt. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Talkmore bare virker, også på kundeservice. Hatt kontakt med de 4-5 ganger de siste 3 uker for å endre eller oppgradere. Strålende respons hver gang.
Hei Fredrik, Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi setter stort fokus på at vi alltid skal tilby god kundeservice og strever alltid for å forbedre oss. Det hjelper veldig å få en så fin omtale så det takker vi for. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Tusen takk for god hjelp og god veiledning når det handlet om å åpne opp et pauset abonement, da det vart litt akutt!
Hei Christina, For en fin tilbakemelding vi får av deg her. Vi setter stor pris på omtalen og er glade for at du fikk god hjelp og veiledning når du var i kontakt med oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hei. Synes altid det er meget hyggelig å prate med dere. Vivian
Hei Vivian, Tusen takk for fin omtale. Det er godt å lese at du har hatt en bra opplevelse når du har vært i kontakt med oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Reduserer fra 5* til 3*. Jeg var superfornøyd med Talkmore, og som jeg forklarte sist, så byttet jeg til Talkmore grunnet roaming i hele Europa, og var strålende fornøyd. Det tilbudet varte ikke i ett år en gang, og jeg ser meg nødt til å bytte operatør igjen. Jeg tok kontakt med kundeservice for å se om det var mulig å beholde tilbudet for de to landene jeg reiser til, men det var da ikke mulig grunnet høye kostnader påført av bruk utenfor EØS. Det jeg ikke skjønner er hvordan det er mulig for f.eks. Telenor i Sverige å tilby roaming til sine kunder i mange flere land, og samtidig ha lavere priser. Videre spurte jeg om det var mulig å betale litt ekstra for å beholde tilbudet, det var ikke mulig heller, men jeg ble oppfordret til å kjøpe 1gb for 99kr. Dette er ikke billig! Spesielt når det er mulig å kjøpe eSim i utlandet, men det er utrolig slitsomt å slå av norsk simkort, passe på kostnader osv. Ja, det blir nok en annen operatør ved første anledning etter 16.januar.
Hei Aleksandar, Det var leit å høre at du har endret mening om oss, men vi har full forståelse over frustrasjonen i og med at vi måtte endre på tilbudet vårt når det kommer til bruk i utlandet. Vi vet at det var mange som så på Tyrkia som en god fordel, men for å få økonomien til å gå rundt må vi prioritere løsninger, tjenester og fordeler som flest mulig kunder kan benytte seg av. Samtidig som vi avvikler dette tilbudet, setter vi ned prisene betydelig for roaming i flere av disse landene i Sone 1, slik at vi fortsatt vil ha et gunstig roamingtilbud til kundene våre. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
De svarer fort, skjønner problemet og er løsningsorienterte. Vært med de lenge nå og kunne ikke falle meg inn å bytte. Flott kunde service! Så hyggelige. Billige abonnementer, særlig for meg som bruker telefonen og nettet mye og har barn og barnebarn i UK. Love them.
Hei Kristin, Dette var ordentlig gøy å lese! Vi er svært stolte av vårt kundesenter, og da er det så fint å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Pr i dag var talkmore billigste alternativet for meg- familieabbonement. Setter pris på at det er enkelt å komme i kontakt med et menneske, som jeg også opplever løsningsorientert og imøtekommende
Hei Lena, Så utrolig godt å høre at du har funnet en løsning hos oss som fungerer bra for deg og din familie. Det er også veldig godt å høre at du har hatt gode opplevelser når du har vært i kontakt med kundesenteret vårt. Tusen takk for en så fin tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag, hilsen Rebecca