Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Talkmore siden 2008 men måtte gå til telia bare for 1 år og da hadde jeg bare problemer men kom tilbake til Talkmore :) anbefales!
Heisann Charsi! Så godt å se at du kom tilbake til oss! Det setter vi virkelig stor pris på. Så skal vi gjøre vårt beste for å holde deg fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Veldig bra forståelsesfull og ukomplisert kundeservice, men tidvis lang ventetid. Det burde vært standard med tilbakeringing Datakort kostet før 29 kr ekstra i mnd, men siden i høst har det kostet 79 kr.pr mnd, noe som er unødvendig dyrt. Det er og veldig dumt det itte er mer fart også etter 100GB når man betaler 549 pr mnd
Heisann Pær Så godt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi jobber for å gjøre kundesenteret mer robust, slik at vi kutter svartiden, så forhåpentlig vis vil du merke en forbedring fremover. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Telefon kontakten hos Talk Talk var veldig service minded, tålmodig og rask til å løse problemet mitt med et data kort som ikke fungerte. I tillegg så var vente tiden med å svare veldig kort. Super service. Takk.
Hei Roger! Dette var jo virkelig flott å se :-) Så godt at du fikk kontakt med en hyggelig kundebehandler når du var i kontakt med oss. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så det er flott å se at det kommer frem til deg som kunde også. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter
Fikk den hjelpen jeg trengte, kort og konkret akkurat som jeg liker det. Jeg har nettopp gått over til dere så det er nok mye nedover på lista som jeg ikke har kjennskap til eller har opplevd ennå, men jeg skal gi dere en vurdering for det. Jeg jobber i kundeservicebransjen selv og vet at det ikke er så lett og være like positivt innstilt til alle samtaler som kommer inn, man blir litt ør i hode og hører telefonen ringe når den ikke gjør det. Så. Kudos til alle som klarer og hente seg inn etter hver samtale og fokusere på kunden de snakker med. Jeg liker best når vedkommende er "på" ( med hjelp og innspill til hva som kan være lurt og greit ) Er man "for på" kan man fremstå som litt mye å man vil bare avslutte samtalen. Mvh Ny bruker
Hei Espen! Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å se at du ble fornøyd med servicen hos oss. Så skal vi gjøre vårt beste for å gjøre opplevelsen din så problemfri som mulig videre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Hadde et problem med å sende sms, men med god hjelp og veiledning til hvordan løse problemet så er nå alt i orden. Tusen takk for god hjelp.
Hei Marit! Så godt å se at du fikk god hjelp og fikk løst problemet du hadde! Om det skulle være noe annet så er det bare å gi beskjed, så skal vi få hjulpet deg så godt vi kan :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Et firma som gjør hverdagen enklere ved blant annet hjelp av en app hvor du kan finne alle relevante opplysninger.
Hei Larserik! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. En av våre grunnverdier er å gjøre ting enklere. Så jeg kan ikke tenke med en hyggeligere start på mandagen enn dette :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Hatt Talkmore i flere år! Sjelden noe problemer, men jeg har Apple Watch og ønsker meg e-sim i den med roaming i Spania! Det går dessverre ikke p.t. Vurderer bytte til Onecall, men da vet jeg ikke hva jeg får!
Hei på deg! Vi jobber med å få til støtte for Apple Watch, men det har vist seg å være vanskeligere enn først antatt. Vi er i samtaler med Apple for å få det til, men vi tørr ikke komme med noe estimat på når vi kommer til å ha det klart helt enda. Så fort vi har noe konkret informasjon, så vil vi gi ut informasjon til kundene våre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter