Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt Talkmore i flere år! Sjelden noe problemer, men jeg har Apple Watch og ønsker meg e-sim i den med roaming i Spania! Det går dessverre ikke p.t. Vurderer bytte til Onecall, men da vet jeg ikke hva jeg får!
Hei på deg! Vi jobber med å få til støtte for Apple Watch, men det har vist seg å være vanskeligere enn først antatt. Vi er i samtaler med Apple for å få det til, men vi tørr ikke komme med noe estimat på når vi kommer til å ha det klart helt enda. Så fort vi har noe konkret informasjon, så vil vi gi ut informasjon til kundene våre :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Jeg er fornøyd med min mob som jeg kjøpte av dere. Jeg var dum som skiftet til familie abonnementt fordi da mistet jeg det gode tilbudet fra dere. Det var 8 G i mnd og prisen var 199kr i 4-6 mnd husker i helt . Så skulle det gå opp til 249kr i mnd . Det var min feil . Dere har hyggelig rask og god service og gode nesten ny mob. Kunne nesten tenkt meg og jobbe for dere:) mvh Svein
Hei Svein! Så godt å se at du er fornøyd med mobil og service hos oss :-) Vi ønsker alltid å ha de beste med på laget, så det er bare å sjekke om vi har noen stillinger ledig her https://talkmore.no/om/jobbhostalkmore :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
- Alltid dekning der jeg ferdes - God SERVICE uansett hva jeg spør om - Har enda ikke relamert på noe som helts etter flere år som kunde
Hei Gunnar! Dette er jo bare helt gull! Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det. Så skal vi gjøre vårt beste for å beholde deg som en fornøyd kunde i lang tid fremover også :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Vi er fornøyde Talkmore-kunder. Når vi kontakter Talkmore møter vi hyggelige og serviceinnstilte kundebehandlere🤗👏
Heisann Kjersti! Dette var jo virkelig hyggelig å lese på en mandag formiddag :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Rask kontakt hvis vi har spørsmål og kjekke vervepremier. God dekning.
Hei Arild! Så godt å se at du har fått raske svar på spørsmålene dine :-) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter
Familieabbonement er tungvint og dyrt. Vanskelig å fordele, og at man må fordele hver måned. Vi likte det ikke. Resten av familien byttet. Og da var det ekstremt tungvint å skifte eiere igjen
Hei Roy! Dette var jo ikke helt bra. Om du har hatt en dårlig opplevelse med Talkmore familie, så kan vi bare beklage. Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for kundene våre, så dette er noe vi virkelig ønsker at vi kan forbedre for deg. Gjerne send oss en mail til [email protected] med litt mer konkret informasjon om hva du syns var dårlig. Så skal vi få tatt det med videre for å forbedre oss i fremtiden :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Petter
Ganske fornøyd med alt, men nedtur at de har tatt bort gratis 4G bruk i noen land.
Heisann Sher! Så godt å se at du stort sett er fornøyd med oss :-) Det stemmer at vi dessverre måtte gjøre enkelte justeringer på utlandstilbudet vårt, men vi skal fortsatt være blant de billigste i disse landene :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter