Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Talkmore
5 023 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
5 023 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 13 mobiloperatører
89%
Utmerket
89% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 5 023 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
4 181
272
113
91
366
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 5 023 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alltid god hjelp

Omtale av  Sylvi P

Har vært i kontakt med kundeservice 2 g denne uka.Etter å ha byttet ti familieabbonement,dukket det opp en del spørsmål ang.vårt forbruk av mobildata. En hyggelig konsulent forklarte og ga meg råd. Jeg tok kontakt nok en gang,etter å sjekket mitt forbruk.Traff nok en gang en hjelpsom hyggelig konsulent som ordnet opp! Jeg er veldig fornøyd med kundebehandling hos Talkmore

Svar fra Talkmore
27.02.2023 14:39

Hei Sylvi, Jeg blir så glad av å høre hvor god hjelp du fikk, og hvor godt du ble tatt i mot da du var i kontakt med oss. Tusen takk for kjempe fin omtale. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nedringt av Talkmore

Omtale av  Gunda V

Jeg har nå blitt ringt 3 ganger i løpet av en uke. Jeg sier min opplevelse av å bli nedringt av dere, men blir ikke møtt på at jeg synes dette er plagsomt. Neida, jeg skal være takknemlig for hjelpen jeg får av dere. Forstå det den som kan...

Svar fra Talkmore
27.02.2023 15:35

Hei Gunda, Dette høres ikke bra ut, og sånn skal det ikke være. Jeg ønsker gjerne å hjelpe deg videre med denne saken. Send meg en e-post på [email protected] så finner vi en løsning på dette. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.

Ærlighet lønner seg

Omtale av  Kjell E. K

Selgeren som ringte meg og skulle selge meg tlfabbonnement var hyggelig men ikke helt ærlig. Han sa at det skulle bli billigere enn det jeg hadde fra før. Det motsatte viste seg å være tilfelle. Jeg har bla tvillingsim fra før. Det var ikke med. Og det var ca 100 kr dyrere pr mnd med Talkmore enn det jeg har fra før. Det fant jeg ut ved å lese mail fra selger( Talkmore) senere samme dag. Da fikk jeg sammenligne litt nøyere. Jeg trenger ikke å gå mere i detaljer. Men det var litt for lite fundament å legge tillit på når en selger ikke leverer det som blir avtalt. Så det endte med at jeg ringte og ba om å kansellere avtalen. Det gikk bare fint. Mvh Kjell E. K.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 15:17

Hei Kjell, Dette syntes jeg ikke var noe gøy å lese. Det er ikke slik vi ønsker å behandle noen. Jeg er glad du sier fra for sånn skal det ikke være. Saken vil bli tatt videre til så vi kan unngå at slike hendelser skal oppstå igjen. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så kan jeg se nærmere på saken din. Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning om du skulle ønske det! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.

Konkret informasjon på mitt spørsmål

Omtale av  Randi C

Bra kundeservice i dag. Vurderer å gå over til ubegrenset mobilt bredbånd da Telenor ikke leverer det de skal på feilfritt internett i mitt borettslag. Fikk svar på mitt spørsmål Ingen mas om mersalg.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 13:08

Heisann Randi, Tusen takk for tilbkaemelidngen. Det er virkelig flott å se at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.

Feil leveranse, Bestilte mobilt bredbånd, fikk mobiltelefon abb. og beskrivelse

Omtale av  Jan O

Feil leveranse, Bestilte mobilt bredbånd, fikk mobiltelefon abonnement og utførlig beskrivelse av hvordan jeg skulle sette simkortet inn i mobilen og taste pinnkode. Det jeg skulle ha var simkort til mobil minirouter og beskrivelse om hvordan jeg aktiverte simkortet i denne. Forsøkte og forklare dette til kundeagent, men hun forsto ikke dette så jeg sa opp abonnementet og vil være uten internett fra og med neste måned.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 14:24

Hei Jan, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg videre. Du kan sende en e-post til [email protected], så ser vi nærmere på saken din. Ønsker deg en fin uke, hilsen Julia.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super kundeservice.

Omtale av  Jmiller

Vennlige og kompetente ansatte på kundeservice. Kort ventetid på telefon.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 14:19

Hei Jmiller, Så fantastisk å høre! Jeg er glad du ble godt tatt i mot da du var i kontakt med oss. Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan innen kort tid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.

Problematisk å ha flere produkter i Talkmore

Omtale av  Anne

Kundeagenten var veldig hyggelig og ønsket å hjelpe, men det er ikke mulig pga Talkmores system; Talkmore behandler meg som to kunder siden jeg har to produkter (bredbånd og kontantkort). Ønsker å logge meg inn som EN kunde og få oversikt over produktene mine. Slik det er nå må jeg logge meg inn på "hvert produkt" - Kundenummeret mitt for bredbåndsabonnementet er 12 siffer, for kontantkortet 8 siffer. Jeg må dermed huske 20 siffer og to passord for å logge meg på! Det bør være en fordel for meg å ha flere produkter hos Talkmore, nå er det en ulempe.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 15:01

Hei Anne, Jeg forstår det kan være uoversiktlig, og mye å forholde seg til. Vi ønsker alltid å ha de enkleste løsningene for kundene våre. Pr dags dato er det dessverre ikke mulig å ha en samlet innlogging på kontantkort og bredbånd, men jeg tar det med videre så dette muligens kan bli en løsning vi kan tilby i fremtiden. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Julia.

Talkmore har 5 023 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener
Har tilegnet profilen
Talkmore deltar på Bytt.no

Talkmore har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Talkmore besvarer omtaler

Talkmore har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Talkmore henter ikke inn tilbakemeldinger

Talkmore benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR