Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytte tok meg 2 minutter på chat. Personen på Chat var rask og effektiv. Hentekode for nytt SIM-kort kom 5 minutter etter at det var registrert. Og da er det bare å plukke det opp på nærmeste Narvesen eller 7-eleven butikk. Håper det går like raskt som chatten. Så tar det 1-2 virkedager og da får jeg et tidspunkt for når jeg må bytte SIM i telefonen. Det er som Vipps. Så enkelt, så problemfritt. Fornøyd-kunde.
Hei! :-) Så hyggelig å lese at du er fornøyd, det er vi veldig glade for å høre! Vi jobber hele tiden for at våre kunder skal få en behagelig kundereise, da er det kjempe gøy å lese tilbakemeldinger på nettopp dette. Ha en fin dag Med vennlig hilsen Talkmore
Som kunde hos Talkmore gjennom noen år, har jeg flere ganger vært i kontakt med kundeservice, både på telefon og ved mail. Alltid har jeg fått gode svar på det jeg har hatt av spørsmål, samtidig har kundebehandler vist vilje og evne til ordne opp i saker som har vært tatt opp. Av den grunn har jeg anbefalt andre å bli kunde hos Talkmore.
Hos talkmore kan kunden føle seg trygg på å få den beste kundebehandling, fra fantastisk flinke, dyktige, og humørfylte kundebehandlere. De tar seg tid til å informere på en lett forståelsefull måte. Dyktige på sitt felt, og gir kunden gode tilbud. Jeg er en kjempefornøyd kunde som vil anbefale dere for venner og fam.
Benyttet Chat-funksjonen og fikk flyttet mobilabonnement i løpet av minutter.
Vanligvis bruker jeg ikke mer data enn jeg har inkludert, men denne måneden fikk jeg meg en bakoversveis regning fordi jeg hadde brukt en gig mer enn det som var inkludert. Må finne en operatør som ikke tar overpris for å gå litt over inkludert data. Først nå når jeg ser etter andre operatører ser jeg at Talkmore er mye dyrere enn flere andre.
Et godt selskap som er lett å få hjelp når du står fast. Imponert over den gode kundesupporten 👍Gode priser er det også.
God kundebehandling, raskt og enkelt. Får gode svar på alle spørsmål.