Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask betjening over telefon. Flinke til å tilpasse abbonement. Hyggelig og kvalifisert betjening.😊
Hei Bente! Takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med servicen vår, og at vi kunne hjelpe med å tilpasse abonnementet ditt. 😊 Mvh. Halima Talkmore
Talkmore er konkurransedyktig med god dekning lett og lese faktura
Hei Elin! Takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med både dekning, pris og fakturaoversikten hos oss. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse! 😊 Mvh. Halima Talkmore
Super hyggelig mann å prate med god service flink til p gi råd
Hei Anders! Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du fikk god hjelp og veiledning. Vi jobber alltid for å gi best mulig service! 😊 Mvh. Halima Talkmore
God dekning på alt.hyggelige kundekonsulenter som ser deg som kunde og gjør sitt beste for å hjelpe om noe står på,annbefales
Hei Unn, Dette er jo bare helt fantastisk å høre og det kunne nesten ikke blitt bedre. Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Bra pga Telenor sin dekning. Men andre har rimeligere fakt
Hei, Sveinerik! Tusen takk for en kjempe fin omtale. Det er godt å høre du er fornøyd selv om prisene våre er litt høyere. Som Talkmore kunde får du mange gode fordeler. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Kvinna som hjalp oss med kopling av router, mobilt bredbånd, var helt utrolig tålmodig og forståelsesfull. Svært profesjonell og vennlig.
Hei, Anne! Så utrolig godt å høre at du fikk god hjelp med koblingen av ruter. og at du ble møtt på en tålmodig og forståelsesfull måte. Det er akkurat sånn det skal være. Takk for din omtale! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Synes at det har blitt dyrt. Må ofte kjøpe mer GB.
Hei Tone, Tusen takk for din tilbakemelding, denne tar vi med oss videre. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på det du skriver angående at du må kjøpe mer GB. Dette kan tyde på at du ikke er på riktig abonnement som passer best for ditt bruk, og da kan det bli dyrere hvis man ofte må kjøpe ekstra GB-pakker. Hvis du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en bedre løsning som passer for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus