Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tja.. gikk fra telenor til talkmore og betaler nå under halvparten av det jeg betalte telenor pr. Måned og har akkurat det samme fra talkmore. Pluss litt til. Så mitt råd skip telenor og spar penger hos talkmore. Charles...
Hei Charles! Så godt å høre at du er fornøyd hos Talkmore. Vi er veldig fornøyd med å kunne levere Telenor-dekning til Talkmore-priser, pluss litt til som du så fint sier! Ha en strålende uke, hilsen Jørgen.
Jeg har hatt kontant mobiltelefonabonnement hos talkmore noen år. Og det har virket bra. Men nå bestilte jeg mobilt bredbånd fra dem også, siden de har telenordekning og det er best her. Men det de ikke opplyste om, var at de tok pengene jeg hadde i saldo på telefonabbonnementet for å betale for bredbåndet. Det førte til at de sperret telefonen min, siden jeg ikke hadde så mye penger på saldoen. Bredbåndet virket heller ikke, og kundeservise klarte ikke å hjelpe meg. Til slutt fikk jeg hjelp av en som fant ut hva som hadde skjedd. Jeg fikk avbestilt bredbåndet, og telefonen virket igjen. Så ikke bestill bredbånd fra talkmore om du har kontant mobilabonnement der fra før.
Hei Marie. Dette var leit å høre. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å ha det hos Talkmore. I din bestilling har det rett og slett skjedd en menneskelig feil som har ført til dette, noe som er veldig dumt. Det er veldig godt å høre at du har fått hjelp, og om det er noe tilleggsinformasjon du har eller fortsatt sitter på noen spørsmål, så send gjerne en mail til [email protected], så skal vi se på saken og rette opp i det som har skjedd. Vi ønsker selvfølgelig at du skal være 100% fornøyd. Håper uansett at du får en strålende helg! Hilsen Jørgen
Hun som jeg pratet med var løsningorientert, veiledende, og positiv i sin måte å være på! Faglig arbeid. Bra jobbet! Vennlig hilsen.
Hei Anna! Så hyggelig å se at du fikk god hjelp av kundebehandleren du var i kontakt med. Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Vårt mål er å tilby den beste kundeservicen, så det er flott å se at vi er på vei til å få det til :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Ble ringt av selger. Å etter lang samtale ble jeg overbevist. Skule få 120gb på mine 4 abnomanger, å i forhold til det jeg hadde skule jeg spare ca 300kr mnd. Fikk 120gb på deling på alle 4. nor jeg tok opp dette så kunde jeg få på alle men da kosta det mer en 300kr mer en det jeg hadde hos Telia i mnd. Fikk alle 4 sim korta i posten puta i tlfene så viser det seg at det ene da gutungen sis hadde di skrivi ett feil siffer noe jeg har blingsa skjøl på. Så hans nr hadde de ikke ført over, å selom det kom opp i dems system fikk ikke jeg beskjed. Så da var var han i gjen hos Telia mens de hadde ført opp 4 andre hos Tolkmor. Eneste jeg har fått fra de er ja her har det blitt gjort feil, men sånn er det. Å de sier ful Telenor dekning. Men det kan umulig stemme mister 4g i eninga å tlf samtaler bryter. I grun bare vært sur tlf henger seg om dette er tilfeldig eller ikke usiker men jeg å kjæringa kunde ikke vært mer misfornøyd med nettdekning å hastighet etter bytt å fra råder på det sterkeste Tolkmor
Hei Henrik! Dette var jo virkelig ikke bra å se og er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi få sett på saken din og gjøre alt vi kan for å gjøre deg fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.
Deres selgere gir priser til kunder, som firmaet rett og slett ikke kan stå inne for. Dere lurer kunder, slutt med det. Bli seriøse så kan det hende at det blir bra til slutt, men pr nå har dere ett kjempeproblem.
Hei, Vegard. Huff, dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected]? Da skal vi undersøke dette nærmere og komme til bunns i saken. Med vennlig hilsen Thomas.
Som ny bedrift var det viktig med omtaler fra andre for å velge et bra mobilselskap. Dette har svart til forventningene og mere til. Meget rask og effektiv etablering av avtalen med god kommunikasjon. Anbefales
Hei, Vidar! Vi har høyt fokus på god kundebehandling og gjør det vi kan for at våre kunder skal være fornøyde. Jeg må si det er utrolig fint å høre at vi har levd opp til forventningene du hadde med avtaleinngåelse - vi skal så absolutt fortsette med dette fremover. Ha en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Har prøvd en del forskjellige selskaper igjennom årene og finner Talkmore best.Talkmore er grei på pris og kundeservice er av de bedre. Mvh Julian
Hei, Julian! Tusen takk for tilbakemeldingen din, dette er så hyggelig å lese. Vi setter stor pris på omtalen og lover at vi skal fortsette å yte god service neste gang du tar kontakt. Ha en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.