Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ringt av selger. Å etter lang samtale ble jeg overbevist. Skule få 120gb på mine 4 abnomanger, å i forhold til det jeg hadde skule jeg spare ca 300kr mnd. Fikk 120gb på deling på alle 4. nor jeg tok opp dette så kunde jeg få på alle men da kosta det mer en 300kr mer en det jeg hadde hos Telia i mnd. Fikk alle 4 sim korta i posten puta i tlfene så viser det seg at det ene da gutungen sis hadde di skrivi ett feil siffer noe jeg har blingsa skjøl på. Så hans nr hadde de ikke ført over, å selom det kom opp i dems system fikk ikke jeg beskjed. Så da var var han i gjen hos Telia mens de hadde ført opp 4 andre hos Tolkmor. Eneste jeg har fått fra de er ja her har det blitt gjort feil, men sånn er det. Å de sier ful Telenor dekning. Men det kan umulig stemme mister 4g i eninga å tlf samtaler bryter. I grun bare vært sur tlf henger seg om dette er tilfeldig eller ikke usiker men jeg å kjæringa kunde ikke vært mer misfornøyd med nettdekning å hastighet etter bytt å fra råder på det sterkeste Tolkmor
Hei Henrik! Dette var jo virkelig ikke bra å se og er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi få sett på saken din og gjøre alt vi kan for å gjøre deg fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.
Deres selgere gir priser til kunder, som firmaet rett og slett ikke kan stå inne for. Dere lurer kunder, slutt med det. Bli seriøse så kan det hende at det blir bra til slutt, men pr nå har dere ett kjempeproblem.
Hei, Vegard. Huff, dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected]? Da skal vi undersøke dette nærmere og komme til bunns i saken. Med vennlig hilsen Thomas.
Som ny bedrift var det viktig med omtaler fra andre for å velge et bra mobilselskap. Dette har svart til forventningene og mere til. Meget rask og effektiv etablering av avtalen med god kommunikasjon. Anbefales
Hei, Vidar! Vi har høyt fokus på god kundebehandling og gjør det vi kan for at våre kunder skal være fornøyde. Jeg må si det er utrolig fint å høre at vi har levd opp til forventningene du hadde med avtaleinngåelse - vi skal så absolutt fortsette med dette fremover. Ha en riktig fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Har prøvd en del forskjellige selskaper igjennom årene og finner Talkmore best.Talkmore er grei på pris og kundeservice er av de bedre. Mvh Julian
Hei, Julian! Tusen takk for tilbakemeldingen din, dette er så hyggelig å lese. Vi setter stor pris på omtalen og lover at vi skal fortsette å yte god service neste gang du tar kontakt. Ha en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Veldig fornøyd med tslkmore, app er oversiktlig og enkel i bruk. Har en spørsmål kan en bruke chat eller snakke med hyggelige og behjelpelige ansatte. Veldig positivt at de bruker Telenor sitt nett.
Heisann! Så godt å se at du er fornøyd med oss! Vi er stolte over å kunne tilby våre kunder både gode, enkle løsninger, den beste kundeservicen og Telenordekning. Alt dette til en rimelig pris. Vi kaller det lave priser gjort bedre. :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Kundeservice er veldig effektiv og veldig hyggelig. Godt å snakke med noen som forstår og gir gode løsninger når man har et problem. Godt jobbet👍😃
Hei Dovi! Takk for den hyggelige beskjeden! Vi prøver å gi kundene våre den best mulige kundeservicen. Så det er topp å se at du har fått den hjelpen du har trengt, når du har vært i kontakt med oss. Ha en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Godt selskap uten skjulte «fallgruver» kommer også fort og greit gjennom til samtale med kundebehandler for informasjon om eventuelle problemer med abonnement
Heisann Knut! Dette var jo riktig så flott å se! Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. En av våre viktigste verdier er Åpenhet, og da gjelder det å holde ting enkelt og greit uten å feie ting under teppet. Ha en flott dag videre, hilsen Petter :-)