Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor tilbyr en croombook ved kjøp av en av Samsung. Kampanjen skal vare frem til 28 August, men telefonen har dem ikke hatt på lager i det heletatt under kampanjen. Det kaller jeg og drive ren markedslureri. Telenor har blitt dårligere og dårligere og verre blir det bare siden det nå har blitt lov og lure kunder trill rundt.
Jeg har bredbånd fra Telenor da det ikke er andre som tilbyr bredbånd der jeg bor. Siden jeg er bredbåndskunde hos Telenor, driver de å ringer meg til stadighet for at jeg også skal ha mobilabbonement fra dem. Jeg har blitt oppringt rundt 50 ganger de siste tre årene. Dette til tross for at jeg ikke bare avviser dem, men også ber innstendig om å ikke bli oppringt om dette flere gang. Flere av selgerne har lovet å fjerne meg fra listene, men senest i dag morges ble jeg oppringt om dette igjen. Dette er alvorlig og jeg opplever det som telefonterror da de nekter å la meg være i fred. Jeg opplever nå Telenor på samme måte som "Microsoft-scammere" fra India. Helt krise av et stort "proffesjonelt" selskap som Telenor.
Ustabilt nett. Timer med kundeservice. Reinstallasjon. Detter ut regelmessig.
Altfor dyrt. Masse tillegg.Betaler for unyttige ting. Skulle få fast oversklig pris, men det skjedde ikkje!
Vi bor i blokk midt i Oslo, dekningen i leiligheten er så dårlig at vi må gå nær vindu eller terrasse. Etter at fasttelefonen ble lagt ned har det blitt enda verre. Ringte kundeservice/ dekning fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe da betongvegger kan stenge for signalet. Ikke imponert!
Godt fornøyd. God mobil dekning. Hyggelig kundeservise
Har nå hatt internett igjennom dere en stund, det er ustabilt, ruter må restartes hele tiden, får ikke linjen jeg betaler for, likevel annonserer dere for nordens beste internett, noe som umulig kan stemme når man ser hva man får. SKJERP DERE ser jeg bare! vi lever tross alt i 2022!.
Litt fjern kundeservice med lange køer. Dårlig pris. God dekning. Greit med goodies, men ikkje verd pengene. Swap er dyrt, dyr egenandel ved skade.
Ganske utnyttende pris skala som hele tiden får deg til å føle at vis man bare legger inn 20kr til så får man et bedre tilbud. Uten å egentlig gi deg et reelt alternativ. Det et et abonnement de vil du skal velge. Og alle andre er der utelukkende for å få det "riktige" abonnementet til å se attraktivt ut. Selvom det på ingen måte er en god deal
Ustabilt, elendig hastighet. Må stadig restartes. Håpløst å reklamere/klage.
Elendig kundeservice, fakturaer der man oppdager flere tilleggstjenester som Telenor bare har slengt på og ikke minst ekstremt overpriset. Men den forferdelige og fraværende kundeservicen er hovedgrunnen til at jeg byttet til et annet selskap på sekundet bindingstiden var over. Og - legg merke til at de en gang ikke kunne brydd seg mindre med å svare på alle hundrevis av omtalene sine her på bytt.no som andre selskaper gjør. De får inn penger uansett og kunne ikke brydd seg mindre med skadekontroll.
Udugelighet, uprofesjonalitet, og uten opplæring, virker som de ansatte er dratt rett ut fra gata, utennopplæring. Et lynkurs, hvor alle hadde lært følgende fraser»ja, jeg føler med deg, veldig frustrerende, beklager på vegne av min kollega! Etterat jeg hadde hørt dette utsagnet i 10 dager og blitt satt over til forskjellige avdelinger og snakket med ca 20 ulike personer pr dag, er heg ikke ennå på nett gjennom Telenor! Jeg ringte da til slutt 1 call ( Telia) og vips, så fikk jeg henta en Ruter på Elkjøp og chip på Narvesen, var jeg på nett
Dyr mobilleverandør! De forskjellige «garantiene» deres gjelder foreksempel ikke ved dårlig vær, tar lite sammfunnsansvar ifbm. Batteri på sine mobilantenner, og min bestilling på en lader fra «goodien» ble ikke godkjent fordi jeg dagen etter meldte flytting til ny mobilleverandør.
Har vært telenorkunde lenge, og ja det er topp dekning og alt det der. Prisene er altfor høye og det er dette som gjør at det absolutt ikke er verdt det. Man kan få like bra dekning hos andre for mye billigere. I ettertid av bytting, så har jeg mottatt telefoner fra telenor der de forsøker å få meg til å bytte tilbake. Dette har skjedd flere ganger. Desperate folk.
Var fornøyd kunde i maaange år, helt til jeg ble forsøkt lurt ved telefonkjøp av en luring i Telenorbutikken Steinkjer. Ikke prøv å tvinge kunder til å motvillig godta tilleggsprodukter de ikke vil ha, for å så ikke beklage i etterkant når det blir klaget til kundeservice for feilfakturering. Helt elendig og neppe lovlig! Nå bytter jeg og samboer til noe annet 👍
Tok et abonemang hvor jeg skulle få tilbehør til min iPhone . Trådløse øredingser. Har ikke bankbrikke , som 600 000 andre nordmenn.dette måtte hentes ut på nettetHar ringt inn. Men ingen er interessert i å ordne opp. Anbefaler andre gamlinger å holde unna Telenor Jeg forsvinner mår min mobil er nedbetalt