Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Extrem dårlig kundeservice og gi blaffen mentalitet. Telenor er npkk det verste telefon og internett operatør. dem skrur opp prisen ofte, lett å åpne abonnement men ekstrem vanskelig å søke om endringer. Om du snakker med kundeservice så har dem ikke peiling om du kommer med ett spørsmål som står ikke i dens skjerm. Telenor er kort sagt en stor og dyr skuffelse
Veldig misfornøyd i det siste med telenor. Skal si opp alle avtaler hus telenor. Det er bare søppel nå
bestilte en samsung S22 i nettbutikken forsinke levering mer enn 3 uker og vanskelig kundeservice for å ta kontakt med. ganske ironisk for de sa den beste mobilnettleverandøren med 'careless' kundeservice.
Skulle skifte til Telenor den 1. april. Kom hjem samme dato og får ingen tilgang.
Har vært Telenorkunde fra " tidenes morgen" og har alltid vært fornøyd. De siste årene har jeg brukt 100- abonnementet. Funker som bare det. Vurderer å gå opp til 200 ( og gjerne mer), men foreløpig er det dessverre det største aboet de har. Jeg gjennom årene hatt topp kundeservice. Tro meg eller la være, men jeg har aldri ventet mer enn max. 5 minutter før jeg har fått snakket med en kundebehandler. Måtte bare få det ut!
Har vært kunde i mange år og synes dekning er suverent (bor i Bergen med stor aksjonsradius på fjellet). Har også brukt kundeservice ved flere anledninger uten stor irritasjon. Det var en periode med en del salgs-mas og uønskede tilbud under middag, men det har sluttet. Det eneste som gjør at jeg er nå igjen på jakt etter alternativer er at pris til tvilling SIM går opp fra 69kr til 99kr! Vurderer nå igjen å bytte, da akkurat den del blir tilbud av flere aktører til en 29-39 kr. Og ellers: når man leser kommentarene på denne siden: det høres ut som alle har elendig kundeservice, men ICE ser ut til å toppe listen... :(
Betaler 0,49 kr for hver gang man bruker bankid, og det er elendig kundeservice.
Telenor sørger for at kundene sine er HELT uten dekning på tlf samt ingen mobildata i opptil 5 DAGER fordi de gjør om til 5G. Ingen backup plan mens de endrer om eller prøver å jobbe litt raskere. Ingen fratrekk i faktura heller at tjenesten du betaler for er borte i nærmest EN UKE! Helt tragisk...!!
Uforståelige fakturaer. Nå skal de øke gebyr for SIM-kort/ data pr mnd fra 49 kr til 99kr. Føler de lurer meg vær måned.
Jeg synes det er ganske umoralsk å sende ut inkasso regning på dødsbo for ett par hundre kroner 1.5 år etter dødsfall, særlig når det aldri har blitt sendt ut regninger for dette på verken avdødes eller kontaktpersons adresse.
Trenger ikke så mye data. Vurderer annen leverandør kun for å redusere kostnad. Telenors dekning utenfor allfarvei var alltid et pluss. Det kan ha endret seg? Dekningskart kan antyde det. Telenors abonnement er også lett å administrere og virker veldig sikkert. Bruker alltid sikkert passord, som ingen enheter eller browsere husker, heller ikke jeg. Skifter stadig passord, som er gjort på 1-2-3 på Telenors sider med to sikkerhetskoder. Enkelt, og trolig meget sikkert (?).
Kan ikke stole på hva de ansatte der sier til deg. De har flere ganger prøvd å fakturere meg dobbelt. En gang så sa de at jeg kunne se bort i fra den ekstra fakturaen fordi det var en feil, og det endte med inkasso!! Anbefales ikke
Jeg hadde knust skjerm som gikk på forsikringen. Sendte inn telefonen til verksted som var via Telenor. Verkstedet mente det ikke var noe å gjøre og skulle etter avtalevilkårene sende en tilsvarende eller lik telefon. De sendte meg etter en måned en langt dårligere og mye eldre telefon som jeg ringte og klaget på, de sa da at jeg skulle sende den telefonen i vedlagt konvolutt. Så sendte jeg denne tilbake og ventet to måneder for å få den telefonen jeg hadde krav på. Da jeg endelig fikk den gikk tiden på den gamle telefonen ut, men de fornyet dette et år. Selv om jeg ringte den dagen jeg fikk telefonen og sa jeg kom til å returnere denne siden jeg fikk lyst på en nyere versjon. Da fikk jeg beskjed av kundeservice at jeg ikke skulle betale mer på den telefonen siden jeg sendte denne tilbake. Så jeg bestilte en ny telefon via swap, noe jeg den dag i dag angrer på, siden jeg da satt å betalte på to telefoner når jeg sendte tilbake den jeg fikk tilsendt av verkstedet. Så betalte over 2000 kr for to telefoner i et år hvor jeg kun hadde en telefon. Jeg synes Telenor er useriøse og tar ikke kunden på alvor. Anbefaler ingen denne leverandøren.
Jeg har til gode å oppleve tilsvarende dårlig kundeservice noen gang som den jeg møter hos Telenor. En helt konkret henvendelse gjør at Telenor nå taper bedriftsabonnement for rundt 15 000,- pr mnd.
Ble forespeilt en pris på telefon. Det viste seg at det var mye dyrere. Kundebehandlere skylder på hverandre og man kommer ingen vei med klager.
Har dekning der hvor ingen av de andre nett operatørene har det, både på fjellet, til vanns og til lands