Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Brukt Telenor i alle år og svært fornøyd med kundeservice. Men når telefonen min ble ødelagt og jeg skulle kontakte forsikringsselskapet pga topp forsikring som i følge Telenor var gull verdt, ble til 40 telefon samtaler til et forsikringsselskap som aldri førte frem. Telenor sier de ikke har ansvar. Det vil jeg sjekke opp i.
Etter å blitt tvunget på et Telenor-abonnement etter å ha overført nummeret mitt fra bedrift til privat, byttet jeg til annen operatør umiddelbart etter jeg fikk kontroll over eget abonnement. Allikevel må jeg betale «for inneværende måned» hos Telenor. Neste måneds faktura var personen på kundeservice ikke interessert i å gjøre noe med heller, selv om porteringen til ny operatør skjer den 21. i måneden. Styr unna.
Latskap fra min side, spesielt siden jeg har pratet med dem flere ganger og alltid møtt på elendig kundeservice. hva som er bra? dekningen. THATS IT. kundeservice er fra min erfaring stort sett bare dårlig til ekstremt dårlig, møtt hovmodige og direkte frekke folk på telefonen. eneste jeg angrer på er å ha vært kunde hos dem så lenge, rett og slett grunnet latskap. det er lett å bytte, så folkens. bytt!
Har i mange år vært misfornøyd med de og ikke misforstå, har gitt de flere sjangser med flere år imellom. For å starte med telefoni, så er det overprisa til de grader, selskapet lever fortsatt 20år tilbake i tid hvor det ikke fantes alternative operatører, verste kundehåndteringen innen telefoni, har hatt de alle. Har foreldre som har vært kunde hos de så lenge de har hatt mobil pga Finmark er bostedet og det var dårlig dekning hos alternativene. Internettet er bare en j**la ond spøk, det er som de tror at det er vi som bør sette pris på tjenestene isteden for de setter pris på kunder. Skulle ønske jeg kunne si noe bra, men har absolutt ingenting til overs for de. De lever på eldre mennesker som ikke har vett nok eller noen til å hjelpe de til å bytte, for det er det nok av her i landet. Heldigvis nå har det kommet alternativ opp hit og jeg skal gjøre alt jeg kan for alle jeg kjenner ikke har Telenor. Personlig bor jeg i i Oslo omegn, så får meg å komme opp hit er sjokkerende. De får forferdelige tilbud, isteden for å grave fiber, så legger de ned hele tilbudet og alternativet er en j**la mobildekning antenne p ha på veggen??? Til nærmere 800kr i måneden for 30-50hastighet?! HELDIGVIS har de meg som kan passe nogenlunde på og tok kontakt med Alltibols som leverer fiber, tv OG gratis installering til 200kr dyrere (1000kr måneden.) Da er det snakk om en hel del kanaler og en linje på 100/100 eller 200/200. Det er jo en svimmel forskjell i både kvalitet og pris. Dessverre er de såpass stor at de blir aldri å forsvinne. Pil rottent tvert igjennom. Har du enda Telenor og bor i nordlige strøk så anbefaler jeg Ice som telefon operatør med knall dekning, gode priser og fantastisk kundeservice. Internett er Alltidbox igang eller så er det som regel et alternativ til, slutt å for dette selskapet med kroner. Kanskje først da våkner "norges ledende operatør" til liv. Norges ledende operatør fikk jeg slengt i trynet når jeg ringte og spurte hva det var slags søppeltilbud de hadde kommet med til foreldrene mine. Dessverre hadde moren min allerede takka ja, så oppsigelsen blei bare på ROLIGE 3000kr, men det er faen meg verdt det. Jeg har så mye mer å si om dem men det blir oppriktig kaos og pumpa begynner å hamre i kroppen bare ved tanken på dem. Forbanna dritt folk, reis til he****te.
Hadde kjøpt telefon hos datteren min den 1 dec som bursdags gave, på nettsiden sto det at de hadde den på lager og at vi fikk den om 1-3 dager. vi fikk sporingsnummer først etter 1 uke, og da påsto posten at sendingen om pakken var mottat, men selve pakken var ikke det. 14 dager senere kanselerte de orderen etter vi sente email om problemet. Vi kastet bort 14 dager på å vente på en telefon som aldri kom, vet ikke om vi får den til jul engang.
Hadde 2 abonemang. Med forsikring og spesifisert faktura. Betalte xxx pr. abonnemang, + 99,- pr. Mnd i forsikring X 2 . Samt 99,- for spesifisert faktura kopier. Sa opp forholdet og flyttet abonnemang til hver sin ny eier av telefon og nummer. Sa opp alle avtaler med Telenor. Fikk så 8 mnd etterpå inkasso pr. E-post . 2 x 99,- + 99,- x 8 i regning . «Du har sagt opp abonnemang men ikke spec.faktura og ikke forsikringer» TELENOR ! Skjerp dere! Denne er bare drøy og idiotisk. Gothia inkasso er useriøse som tar saken. Dette er høyst urimelig. Hvorfor i helskotten skulle man si opp abonnemang og forhold og overdra telefoner med abonnemang til andre, men fortsatt betale forsikring og gjerne betale 99 for å få det spesifisert på faktura kopi, pr.mnd! Rutine svikt, hos dere vil jeg ikke betale for!
greit nok når jeg skal ha kamera ved bolig som tar opp ting som hender
Murvegger hjemmekontor, wifikort gir stabilt signal til telefonen. Skyr ett stort pluss til bilder og video, gratis i abonement. Tegnet beskyttelse ID tyveri, veldig fornøyd. Alle spam tekstmld, kan sperres og blir fjernet. Disse er umulig å blokkere, blokkeringen blir opphevet. E-post konto er sikret, flere innbrudd på kjente fra flere apper som feks Linkedin.
God service og kundebehandling. Blir behandlet meget godt også hos Telenor. 😊😊
Å være det eneste mobilselskapet som fortsatt tar seg betalt for BankID er helt utrolig grådig. Vet det bare er 50 øre per gang, men det er ergerlig hver gang. Eneste som er riktig bra med Telenor er dekningen, som er det beste som jeg har prøvd. Har hatt både Telia og ICE, og det er klart hvem som er best. Har nå byttet over til Chilimobil, siden du får dobbelt så mye data, for 50 kroner mindre. 300kr for 4gb vs 250kr for 8gb, 1 goodie er ikke godt nok for den forskjellen. Kjenner på litt dårligere dekning, men det går helt greit.
Velg Telenor, da får du alltid det du ha teleteknisk behov for. Kvalitet Dekning Service Jeg har 56 års erfaring, først med fastnett og så mobil - nå bare mobil.
Min telenor epost abonnement er stengt til tross for at alt er betalt, og jeg har nettopp sjekket Gothia, og der er hver eneste sak avsluttet, og siste krav fra dere ble betalt 18.10.21. Så hvorfor er det nå stengt? Mh. Kari-Britt Ovesen
På grunn av Norsk lovendringer takket være en regjering som har muligens ikke tilfeldig lignende farge som logoen til Telenor, så har de fysiske telenorbutikkene ikke noen form for returrett eller angrerett, hvis du som kjøper angrer på et kjøp, får noe i julegave du kanskje ikke har bruk for og prøver å angre, er det ikke mulig, at slik behandling av kundene er lovtillatt er latterlig. De fleste butikker har angrerett og returrett hvis du ikke har åpnet det du har kjøpt, men hos Telenorbutikkene, er det ikke slik, neida her er det ingen returrett selv om du kommer tilbake med varen uåpnet på samme dag, så benekter de deg dette. Svindyre priser og latterlig utvalg, telenorbutikkene lurer på hvorfor folk kjøper på nett, dette er fordi folk kjøper på nett, fordi de har beskyttelse mot mafia oppførsel.
De er svindlere hele gjengen. Det siste året har vi vært i kontakt med dem tre ganger fordi de har sendt oss fakuraer med et langt høyere beløp enn vi egentlig skal betale. De sier vi må betale beløpt for deretter å få beløpet trukket fra senere fakuraer, men dette tror jeg ikke noe på da vi aldri har fått hele beløpet tilbake. De har svindler oss med masse penger nå flere ganger. AMBEFALER IKKE Telenor for noen. I tillegg har de aldri gjort noe for å gjøre det godt igjen for oss..
Fungerer ok, men det er dyrt og dyrt for ekstra dataSIM.
Nå har jeg gått fra Telia vært kunde noen uker til Telenor. Er som natt og dag gjelder hjelp får. Telenor hjelper meg med alt. Til og med flytta ting fra en gammel Iphone 6 til 12. Aldri fått så god hjelp før. Samme hva jeg betaler så lenge de vil hjelpe meg. Jeg kan ikke så mye om mobil. Greit er noen der ute som hjelper oss også. Til og med min mor på 73 år er kjempe fornøyd. Hun kan ikke noe om tv men Telenor tar seg god tid hjelper henne. Jeg trenger ikke gjøre noe mer. For jeg vet Telenor tar seg tid hjelpe henne med alt hun ikke forstår noe av. Bedre det end jeg må snakke med dem selv. Hilsen veldig fornøyd Telenor kunde