Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor er ikke bare markedets dyreste mobilleverandør, men abonnementet blir med jevnlige mellomrom dyrere og dyrere. De sletter gamle abonnementer og dytter abonnentene over i stadig dyrere løsninger. Tilleggstjenester blir også dyrere. De forsvarer prisen med tilleggstjenester som ingen trenger, og som de henter kostnadsfritt fra andre leverandører som har brukt tid og penger på å lage løsninger som var ment å tjene samfunnet, ikke for at en norsk mobilleverandør skal bruke dem i markedsføringen. Bruker du fortsatt Telenor er du like dum som jeg har vært frem til nå.
Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky
Helt umulig å nå. Blir videreførst 3 ganger med 15 minutters ventetid mellom hver telefon også brudt på siste telefon. Høres ut som telefonen ble tatt for så lagt på med engang. Helt uvirkelig irriterende. Dette er den vanskeligste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.
Ringte kundeservice, men tok så lang tid. Gikk heller innom Telenorbutikken i Kongsberg, utrolig god og rask hjelp, De fikset problemet på stedet. Kommer definitivt til å gå hit neste gang jeg trenger hjelp eller skal kjøpe noe!!
Dekningen er bedre enn de andre i mitt område, men det er kostbart i forhold til hva andre selskap tilbyr. Setter ikke pris på at de lanserer nye egne abonnement som er billigere, samtidig som jeg sitter igjen å betaler mer enn hva jeg trenger på et "gammelt" abonnement. De endret navnet på 8gb abonnementet sitt, og jeg betalte uvitende 30 kr ekstra gud vet hvor lenge.
Anbefaler Telenor! Som regel så er det kun missfornøyde kunder som klikker inn på denne siden, siden de som er fornøyd ikke søker etter slike sider. Ingen av de andre selskapene kan nå de til knærne!! De som klager på farten, har mest sannsynlig ikke helt optimal Telenor, eller router hjemme.
Her må du Passe ekstra godt, for det er veldig lett for å bli belasta ekstra, skjedde med meg som har firma og da snakker vi ikke om små beløp, men 7000-8000kr på under 6 måneder, etter kjøp av swap avtale fra Telenor. Så hadde lagt til masse ekstra som jeg aldri har bedt om. De har ordnet opp, men det etter mange mange purringer pr Mail og telefon gjennom mange måneder. Anbefaler virkelig ikke Telenor!
Bra dekning, god kundeservice, men dyrt. Jeg har 3 abb med fri data. Kunne spart 10 000 i året på å bytte leverandør. Men da har jeg ikke like god dekning. Irriterende!
Jeg har ubeskrivelig dårlig opplevelse av Telenor sin kundebehandling. De belaster ekstra beløp på faktura og trikser mye ifm fakturering og når du tar kontakt med Kundeservice (den eneste muligheten til å ringe dem) får du ulike informasjon fra forskjellige kundebehandlere på samme spørsmål. En kundetjeneste er å kunne hjelpe kunde til å løse utfordring/spørsmål men de i Telenor lager problem etter problem og du taper mye penger og tid å få løe på det du lurer på. Derfor må jeg tenke på å bytte til et annet selskap.
Jeg er fornøyd med Telenor og tilbudene deres på «Next» abonnementene. Pris er bra mtp. at du får «evig» med datamengde. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg slettes ikke får den hastigheten jeg er blitt fortalt at jeg skal få med Yng Next Rask.
God hjelp, god dekning, bra 5g! 👍 Oppsparing av data skulle vært mulig.
Di har en god service og har vært hos Telenor i mange år. Det de kan bli bedre på er å ha bedre priser til di som er yngre med mer data trafikk til en billig penge.
Stadige prisendringer, krav om utstyr man må ha, bare utleie, ingen kontakt med andre enn «kundeservice» som er unge mennesker som bare vil ha en jobb, men ingen reell mulighet til å hjelpe...hvis man får tak i de i det hele tatt. Telenor er ikke lenger en tjeneste for folk flest...folk flest er deres kunder som de står fritt til å utnytte etter eget forgodtbefinnende!
Jeg har betalt for en swap avtale i nesten 24 mnd nå, og når jeg har klart og knust skjærmen og ønsker og bruke min skjermforsikring for og reparere den. Mener de at de ikke finner IMEI nr mitt. Har brukt over 2 mnd på dette nå. Og de kommer ikke med noen tilbakemelding, kun at de ikke finner mitt IMEI nr. Noe som er veldig rart, når jeg har betalt for en swap tlf i nesten 2 år. Hvor er hjelpen når man trenger det. Dyrt og dårlig selskap. Anbefaler alle på det sterkeste og holde seg unna disse kjeltringene. !
+hos meg , og det jeg skulle feriere, så funker Telenor sin dekning helt tipp topp. + man får tvillingSIM og DataSIM til rimelige priser. +Godt tilbud for totalkunder +man får skytjeneste og email på norsk jord, beskyttet av Norges lover. + De gangene man er uheldig får man ofte god hjelp av deres forsikringspartner. +Null nedetid. +greie ordninger om betaling må vente litt. - kundebehandlere på kundeservice virker ikke alltid like engasjert. Man må som regel finne passende tjenester på egenhånd. - 100 kroner for et sim-kort er veldig DYRT! - litt stive månedsavgifter. - ikke nødvendig å ta betalt for bankID på mobil. Det gjør kun dette selskapet utifra hva jeg har erfart. Det burde være inkludert, da man så visst betaler de nok fra før til å anse det som annet enn irriterende unødvendig, som de kan lære av konkurrentene..de klarer seg med lavere priser og det inkludert denne tjenesten uten ekstrakostnader til kunden. Ellers trives jeg godt hos Telenor, og det har jeg gjort i 15 år.
Min erfaring med Telenor er veldig bra Lett og få kontakt på telefon .