Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har forsøkt å få hjelp til å fikse fibernettet hjemme i flere uker, uten at noen av de utallige kundebehandlerne jeg har snakket med har klart å hjelpe meg. Jeg blir satt over, får ulike beskjeder alt ettersom hvem jeg snakker med. Ingenting blir logget, så jeg må begynne å forklare samme sak hver gang jeg må ringe på nytt fordi det blir brutt eller jeg blir satt videre til eksterne samarbeidspartnere. Utrolig at en bedrift som Telenor ikke har rutiner på ting. Nå bytter jeg leverandør rett og slett. Dette orker jeg ikke å bruke mer tid på.
Jeg flyttet til Fjordkraft Mobil i Juni/Juli. men får fortsatt fakturaer fra Telenor Mobil' Vennligst send meg keditnotaer for det som er betalt. Ytterligere fakturaer betales ikke.
har ikke noe og klage på god dekning Har bare bra omtale
Får ikke bedre mobil abonement enn det telenor tilbyr. Veldig fornøyd, jeg har utmerket dekning uansett hvor jeg befinner meg, og rask nettverkshastighet. Angrer på at jeg valgte mobilt bredbånd fra ice når jeg kunne fått bedre fra telenor. Skulle ønske jeg kunne byttet nå, men er nødt til å vente 6 mnd til pga bindingstid «sukk»
De sier at det er en pris. Men mye med små skrift . Vi har bedt om et tilbud ,men det blir ofte ca. 1500 i bare abonnement i mnd. Dyrt synes jeg
Handlet alle telefoner i Telenorbutikk aldri på nett tidligere da jeg trudde det var tryggest sånn. Da æ måttet skifte mobilnummer og fikk mitt nåværende mobilnummer trudde jeg at at det gamle abonnementet automatisk vart stoppet og at jeg kun blev belastet for det nye. Ingen i butikken opplyste meg om dette. Jeg fikk nettopp vite at Telenor fortsatt fakturert meg hver måned 249 kr for 4Gb i 9år etter at æ skiftet mobilnummer og mobil. Jeg har blitt fakturert dobbelt i 9år. Store summer på ingenting. Jeg har prøvd få kompensasjon og noen typ av service men uten hell. Skifter selvsagt operatør bort fra giganten Telenor som totalt savner service og advarer alle andre for Telenor. Du er ikke trygg hvis du handler i ei Telenorbutikk. Ingen kundeservice hos Telenor.
Telenor continues calling and calling for sale even though I am never interested and I never had any business with Telenor. Blocking their numbers doesn't help since they use many different numbers. I have registered myself now in Brønnøysundregistrene. Hope that helps.
Til mitt bruk fungerer det perfekt. Jeg trenger f.eks flere SIM kort og der har jeg trengt flere abonnement hos tidligere leverandører.
Kjøpte ny telefon i sommer. Fikk en billig pris hvis jeg prøvde Telenor. Selgeren valgte å sette på alt jeg ikke ønsket i abonnementet (alt det dyreste og alle forsikringer). Jeg fikk ikke regninger før prøveperioden var over og jeg sitter igjen med å betale mer for 4 måneder med Telenor enn 1 år med telia. Har aldri vært mer misfornøyd med et selskap jeg har vært kunde i. Noe som er veldig trist.
Har feilfakturert flere ganger, til og med etter vi ringte for å få ordnet opp i abonnement.
Tungvindt og komplisert hjemmeside. Telenor privat- bedrift og mobil forskjellige passord og adskilte fakturaer. Umulig å kommei kontakt med en kundebehandler kun en chatmaskin. Orker ikke mer. Takk for meg!
jeg opplever dette som det beste telefon selskapet i Norge. har uten tvil den beste mobil dekningen i verden. her er det bare og bytte. verdt vær krone det koster
De har mange fine ord å si om sine tjenester, men når de tar betalt for bankid i tillegg til 2000,- ekstra for nedbetaling av telefon (noe alle andre operatører tilbyr 100% kostnadsfritt) og hevder denne prisen er for forsikringer som allerede er inkludert i abonnementene, blir det altfor useriøst å kalle seg selv en profesjonell telefonoperatør. Styr unna!
Si opp abonnement er ikke mulig på nett. Skal du bytte til noe billigere, får du tilleggstjenester som ikke kan fjernes. Sidene er pepret med kjøpepress så uansett hvordan du ønsker å endre abonnementet ditt, havner du ut i et tilbud om flere tjenester til høyere pris. Det er SÅ dårlig!!!!
Har Swap med pluss forsikring. Knuste mobil for 17 dager siden. Fikk ny mobil mot egenandel, men den kan ikke hentes ut. Har betalt for en lånemobil, og venter fortsatt på den jeg har betalt for. Telenor henviser til Sqare Trade forsikring, og oppretter nye saker for hver gang jeg ringer. Sqare Trade forsikring beklager og sier at de skal ordne det, men det tar tid. Jeg er fortsatt uten mobil. Latterlig å ha betalt ekstra forsikring for SWAP. Har aldri noen gang blitt behandlet så dårlig. Telenor må bytte forsikringsagent. Dette taper de kunder på.
Kynisk selskap! Holder ikke det de lover. Brukte angreretten som var innen 2 måneder fra jeg tegnet mobilabonnementet hos dem. Har blitt lovet ditten og datten av kundeservicen, uten at det blir holdt. Betalte for de to månedene på forskudd, og de krevde allikevel en betaling for den tredje måneden som jeg ikke hadde abonnement hos dem. Kundeservicen sa at det bare var å betale den, så skulle jeg få tilbake pengene. Men det ble gitt tilbake et beløp minus 150kr for denne fakturaen som jeg ikke skulle ha betalt for i utgangspunktet. Men for de 2 månedene jeg hadde betalt i forskudd for, skal Telenor gjøre det så tungvint som bare det, slik at de satser på å ikke måtte betale tilbake til kunden. De sender meg beløpet tilbake som gammeldags giro betaling, noe som bankene/posten ikke håndterer lenger. Etter ufattelig mange samtaler med kundeservicen ber de meg sende tilbake dette i posten til dem. Rart at et så stort selskap skal drive med slik svindel!