Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi er en familie på 4, med 4 abonnementer. Vi har vært innom databøtta til Onecall, og hos Ice ett par år. Men kommer stadig tilbake til Telenor. Ingen slår dem på dekning! Og etter at de begynte med Familiebonus, så får vi like mye data til samme pris som hos Ice og Onecall. Og her er det ikke noe tull med å få tak i hverandre. Hos Ice var det av og til vanskelig å få ringt og sende melding...
Får ikke beskjed om en ubetalt regning langt før etter to måneder! Da var total prisen på 1840kr!!! Greit nok at 1000kr var pga en utenlandstur og ringing hjem til Norge men hva er det resterende beløpet?? I dette tilfellet hadde jeg et abonnent på 250kr/mnd! Helt håpløst av dem, ingen forklaring på fakturaen! Lurer deg trill rundt! Ikke anbefalt! Dem har tidligere skrudd opp prisen UTEN samtykke fra meg også (vært en sak om dette på nettet). Nå er jeg møkk lei og bytter leverandør! Telenor er uærlig og dyrt!! Det eneste som er bra er kundeservice men hva hjelper det når de sender dyre regninger hjem?? Nei takk, der var siste dråpen!! Abonnementet mitt på 250kr/mnd stemmer jo ikke, hver måned betaler jeg over 400kr:/ Orker ikke dem mer!
Ok kunde service, Billig ab for de som ikke bruker data. Betaler for noe jeg ikke bruker (data)
Elendig kundeservice som koster å bruke, alltid ekstra summer hver måned uten forklaring i fakturaen. Positivt: bra dekning og enkelt med appen.
Bra dekning, lite problemer eller brudd Har bedriftsabonnement
Når jeg har brukt opp de 60 inkluderte GB til 800 kroner, får jeg automatisk 60 GB i tillegg, til halv pris. Det jeg ikke bruker, overføres til neste måned. Jeg har da 120 GB til 1200 kroner. Neste måned blir billigere, siden Flexi starter på 10 GB og det koster mindre. Jeg bruker da opp de 60 til halv pris, og det jeg ikke bruker av de 10, overføres til neste måned. Det negative er at det er alt for dyrt! 10-15000 kroner i året er mye penger!
Skryter av dekning. Jeg opplever dårlig dekning. Har klaget på dette helt fra 450 systemet. Får stadig henvendelse fra Telenor på mobilnr. som jeg må ha fra en annen operatør. Viser til mail korrespondanse med kundeservice hvor det opplyses at de stadig bygger ut. Til nå har det tatt omtrent 35 år uten bedre forhold for mitt vedkommende.
Kjøpte iPhone 7 i en swap avtale med knust skjerm og plussforsikring. Trodde det var en fast lav pris hver gang skjermen knuste (noe jeg er i overkant flink til), men viser seg det at prisen stiger med 1000kr hver gang du sender inn mobilen, og får tilbake en fabrikk ny iPhone, altså en mobil hvor de har brukt andre sine, gamle deler. Blir å bytte abbonement med en gang, makan til dårlig informasjon. Har også nå sittet å ventet på brightstar (fordikringsselskapet) å ringe meg opp igjen i snart en time.. STYR UNNA.
Bra dekning og sånn, men de er så forbanna overpriset i forhold til andre, har byttet til Get Mobil 4 GB 249 kr, her betaler jeg 249 kr for 2GB.
Hadde Telenor med swap avtale. Hadde toppforsikringen oss dem. Ble lovet ny tlf dagen etter telefonsamtalen med dem. Det gikk nærmere 2 måneder før jeg fikk ny. 1 år senere tar jeg kontakt på nytt med dæm ang knust skjerm. Da har de sagt opp min toppforsikringen. Så jeg har kun skadeforsikring. Dette vil da koste meg 1500kr. Ikke 500 som avtalt. Anbefaler alle som ønsker ny telefon. ALDRI GÅ FOR SWAP ELLER TELENOR. Telenor ansatte vil være ufin og vanskelig når det oppstår problemer for deg. Finnes ingenting godt å si om Telenor
En komplett kundeopplevelse, topp dekning, topp kundeservice. Hvorfor velge noe annet?
Sendte inn min 2 år gamle iphone 7 og valgte en iphone x i en swap-avtale. Telefonen var i helt super stand da jeg sendte den inn. Fikk beskjed en måned etter at jeg sendte den inn, at de hadde mottatt tlf men at den var i dårlig stand. Må nå betale for å få den fikset, pluss betale for begge telefonene. Har aldri vært borti makan til tull og tøys!
Utrolig dyrt, men kundeservicen er bra hvis du trenger den til noe.
Til tross for reservert nummer utleverer Telenor nummeret ditt til diverse selskap uten samtykke. Når en kontakter kundeservice for å få en forklaring møter man en småfrekk person som tar problemstillingen personlig, blånekter at dette har skjedd uten å vise forståelse. Ditto; Personen har ingenting i kundeservice å gjøre. Ikke førstegang jeg har møtt frekke kundebehandlere hos Telenor. Får en til å stille spørsmål rundt rekrutteringsprosessen. Hilsen lei kunde som setter pris på privatliv og derfor avslutter sitt mobilabonnement for andre og siste gang.
Vi var lojale mot Telenor i mange år. Så undersøkte jeg diverse abonnementer for så se etter billigere alternativer. Jeg fant en konkurrent og flyttet alle familiens 5 mobiler over dit. Så begynte kjøret: Jeg ble stadig oppringt og fikk tilbud om løsninger som var billigere enn det som står tilgjengelig på nettsidene. At slike tilbud finnes føles som en fornærmelse for oss som var lojale mot Telenor i mange år. Til nå har jeg sikkert blitt oppringt nærmere 100 ganger for å skifte tilbake til Telenor. De skjønner ikke at jo mer de ringer, desto mindre blir sannsynligheten for at det kommer til å skje. Jeg har reservert meg mot telefonsalg. Dette begynner å føles som telefonterror.
Jeg byttet til Telenor etter kontakt med en selger over telefon. Dette skulle skje i den "lille" uka før påske. Ettersom jeg er i en husbygge prosess la jeg betydelig vekt på at det eneste som var viktig var at jeg ikke ble sittende uten telefon. Og jeg forhørte meg om aktivering av sim og at dette ikke skulle forårsake noe trøbbel nå som det var påske osv. Jeg ble forsikret gang på gang at dette var helt under kontrol. Jeg fikk sim og dato for overføring av mobilabonnement. Og dette skulle skje på tirsdagen før påske. Dette skjedde ikke og jeg tok kontakt med Telenor kundeservice på net via pc siden telefon ikke virket. De lovte og ordne dette slik at jeg ikke ble uten telefon hele påsken, og bad meg kontakte dem dagen som følget, onsdag før skjærtorsdag. Vedkommende som kunne fikse aktiveringen var ikke til stede dagen etter, jeg fikk samme beskjed. Altså kontakt kundeservice igjen neste dag på et bestemt tidspunkt. Jeg gjorde det og igjen ingen kunne hjelpe meg. Jeg kunne ikke tro at systemet ikke hadde en måte jeg kunne aktivere sim på uten og få direkte hjelp av en kar hos Telenor. Jeg fant 2 andre mulighete for aktivering av sim, #1 var aktivering via min side på telenor sin webside. Der kom jeg ikke inn for en måtte ha aktiverings kode på sms, noe som var umulig da jeg var uten telefon... Samme gjaldt for valg #2 som var Telenor sin app på telefonen, som også trengte aktivering med operasjonell telefon... Telenor sin kundeservice fortsatte og lyve til meg og si at jeg skulle kontakte dem dagen etter.. Helt til lørdag, da fikk jeg beskjed om at "sorry, han som kan hjelpe deg komme ikke før tirsdag.." Aldri sett eller hørt om noe så patetisk dårlig, på så mange nivåer at jeg klarer ikke og utrykke meg skikkelig.. Er enda litt i sjokk. Ville ikke anbefalt.. De er også dyrere enn sine konkurrenter på alt.