Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice, fantastisk dekning og alt er bare helt amazing. Bortsett fra pris, men er verdt det.
Ingen hjelp å få! Svikter totalt. Dårlig kundebehandling. Bytter selskap snarest!
Abonnementet er billig i seg selv. men alt man skal gjøre fra bruk av sms/mms til mobildata koster penger, slik at i slutten av måneden blir det over dobbelt pris på opprinnelig abonnementpris. SKUFFET !!!
Litt for ustabil dekning. På Stovner skole nærmest mitt i Oslo er det knapt noe som helst mobildata dekning (3G/4G). Forventet mer fra Telenor.
Har eit 3gb bedriftsabonnement som kostar 155,- mnd. Har ikkje opplevd noko høgare hastigheter på mobilnettet enn det telenor leverer her. Har prøvd det meste, men telenor er Kongen på Haugen!
Bra dekning, men ikke helt fornøyd. da noen ringte meg og ga meg tilbud på 4gb til 229,- så tok jeg det, da var det først 4gb til 229,- i noen mnd, var veldig bra men så plutselig blir bare måneds prisen 249, ikke helt bra, avtale noe også endrer de uten og si noe. Prinsippsak.
Trodde Telenor var bra, men opplever hele tiden at de lyver og lurer kundene sine. De sier det er gratis å ringe, de lover ny tlf dersom man har Swap forsikring osv. Ingenting stemmer. De lurer folk til å kjøpe ny tlf med swap, og nekter å gi ny ved skade eller tap, sånn som de sier i avtalen. De forandrer fort på hva de si, har dårlige telefonkonsulenter og er noen svin hele gjengen. Bytter telefonoperatør så snart tlf min er ferdig betalt!
Har Swap pluss forsikring som lover ny tlf innen 1 arbeidsdag etter meldt skade,men det er bare løgn og bedrageri. Meldte inn skade \knust skjerm og betalte egenandelen min på 500kr for over 1 uke siden!!! Har enda ikke mottatt ny iphone i posten, ringte kundeservice idag og fikk beskjed om at det hadde skjedd en teknisk feil fra deres side og ble lovet at de skulle ordne opp og sende tlf idag dette var kl 13! Har ventet på hente melding fra posten i hele dag men ikke mottatt det, så jeg kontaktet kundeservice igjen nå og spurte om tlf var sendt! Fikk beskjed om at ingen tlf er sendt og saken min ikke en gang hadde blitt behandlet og ordnet opp i, og at jeg måtte vente til imorgen for svar siden kundebehandleren jeg snakket med hadde reist hjem for dagen!!!! Vente på svar??? Tlf skulle vært sendt for over en uke siden og jeg som kunde må vente på et svar, svar på hva da??? At dere ikke gjør jobben deres og ordner opp når dere har gjort en feil?? Jeg venter på en ny tlf i posten ikke et svar!!! Hold dere langt unna telenor og brightstar forsikring, de er svindlere!! Og man får heller ikke en låne tlf i noen telenor filialer!
Kundeservicen er god og skal ikke nekte for det, men det er blant de dyreste selskapene. De skryter av mye flott, men du betaler mye bare for navnet. Det finnes rimeligere alternativer, men det er slett ikke dårlig.
Kundeservice: 10/10, trivelige kundebehandlere som alltid får ordna opp om det er noe. Dekning: Der jeg ferdes så er det Telenor som duger. Pris: helt ok mtp at man får mye mer enn hos en MVNO.
For en som er student som meg selv er det dyrt å betale 250kr for kun 2gb i mnd samtidig som jeg har swap på 350kr.
Telenor tjener mye på å ha alt for høye priser uten å tilbye noe mer eller annerledes ennå andre operatører, fordi folk flest (les: de fleste over 40 år) ikke forstår seg på det og ikke bytter. Skammelig for et tidligere statlig selskap. Netcom holder forøvrig på på samme måte. Merk at Talkmore og OneCall er datterselskaper av disse. Konkurrenter av seg selv. Disse har lavere priser men elendig kundeservice, og lurepriser.
Sinnsykt dyrt å være kunde hos Telenor. Har skiftet og angrer ikke når jeg ser på lommeboka.
Fikk en regning på over 1.700 kroner fakturert 3 mnd forskudd sa de gjøken!
Contract was changed from having a free SMS, some calling minutes costing <50 NOK to Prat100 for 129 NOK/month. I do not use the phone much for calling, more SMS and possibly some data on occasions. So the change turned out to be very unfortunate to put it mildly. One use of data to download a map on a kind of emergency cost 400 NOK. A pre-purchased package would have in a couple of 10 NOKs -- does not make sense.
Umulig å få hjelp i nødsituasjon. Plussforsikring er bare mulighet for ekstra kostnader. Dårlig kundebehandling. Rot i fakturaer, arrogant i dialog med kunde.