Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor presterer å yte ekstremt dårlig kundeservice ved å stille forferdelige mennesker i sine butikker, og ved kundeservice legger de på når de får noen vanskelige spørsmål. Anbefaler å holde seg unna.
Telenor har dårlig dekning stort sett i hele Bergen. Er mye dyrere enn hva det burde vært i forhold til hva man får.
Mobilabonnementene hos Telenor er gode nok til de mobil telefonene som er i butikken i Norge i dag. Telenor har egen butikk med god service for kundene på varehusene eller handlesentrene i Norge.
Fikk gode tilbud fra en selger om mobilabonnementet og diverse tilknyttede tjenester. Det har nå gått en måned og alt er bare rot. Ble fakturert 1000 kr ekstra for databruk fordi de ikke hadde lagt inn data i mobilabonnementet. De skal slette det, men har ikke klart det på tre uker. Av samme årsak ble data strupet. Abonnement ligger fortsatt inne med nesten dobbel pris av hva jeg skal ha. De skal ordne opp, men det skjer ikke noe. I dag viste det seg at de ikke lenger leverer en tjeneste de har solgt meg og som var viktig for valg av leverandør. Datakort tok det tre uker og en rekke purringer å få. Ingen på kundeservice kan gjøre noe. Må sende epost til selger som solgte det hele og alt han gjør blir feil, og når han forsøker å rydde opp blir det ennå verre.
Kundeservice er ok. Men en burde få beskjed når de 3 MB var brukt opp. Jeg får alltid irriterende høye telefonregninger.
Klarer ikke å finne noe negativt, bortsett fra at det kunne vært greit med billigere regninger for familie, har også to tenåringsdøtre som jeg betaler abonnement for.
Jeg er kjempefornøyd med både data og telefoni. Veldig bra. ☺
Veldig god service, litt dyre mobilabonnement, men generelt veldig fornøyd.
Ikke hver gang meldinger blir sendt til mottaker. Ellers er jeg veldig fornøyd.
Bytt.no tar ikke med i beregning sine at jeg kan streame musikk gratis og i tillegg får 1,5 GB ekstra i mnd.
Har vært innom to-tre telenorbutikker her i OSLO-området i løpet av denne høsten etter kjøp av ny mobil gjennom SWAP. Og fasiten er intet mindre enn dårlig service. Du går inn og det står både en, to og tre selgere som prater med hverandre og ignorerer deg, og når du henvender deg om hjelp gir de deg ulike svar. Nei takk, Telenor. Jeg har allerede byttet teleoperatør og venter nå kun på porterting skal bli aktivert.
Ikke så bra dekning som de skal ha det til, mangler en del små "flekker" som er helt uten dekning. Bra hvis du bare skal oppholde deg i byer og større tettsteder.
Hadde Telenor som min leverandør av mobiltelefoni fra første telefon i 2008 til nå i 2017. Har i det hele vært storfornøyd hele tiden, særlig med det faktum at Telenor var (og fortsatt er) den eneste som leverer skikkelig dekning her på det glade vestland. De har hatt den beste appen, den beste kundeservicen og generelt vært veldig trivelige å ha med å gjøre. Men, etterhvert som årene har gått og innholdet i abonnementet har blitt større, har også prisene vokst deretter. For min del ble det stopp når faktura for min telefon med generelt lite bruk passerte 400 kr og det i følge kundeservice var "det eneste rette abonnementet til min bruk". De konstante forsøkene på å selge meg SWAP-konseptet ble også litt trøttende. Har nå byttet til Talkmore (via en horribel Ice.net-opplevelse) som leverer samme dekning til betydelig lavere pris. Tiden vil vise om det er en verdig erstatter på lang sikt :-)
Kvalitet på tjeneste er alle tiders. Veldig sjeldent nedetid. Og alt mulig inkludert! Imponert. Har prøvd litt forskjellige operatører, men har ikke fått noe service som er like bra. For eksempel blitt dyrt fakturert for SIM kort som slutter å virke, og en mer aggressiv faktura inndrivelse. Pluss at jeg har ikke fått halvparten så god dekning. Og mye skjulte avgifter. Ikke så billig allikevel om noe skulle skje. Og dårligere åpningstider. Lang kundeservice kø.. Lista kunne blitt lang. Derfor tjener jeg lett inn på de ekstra pengene allikevel. Så trenger man en pålitelig operatør er det ingen tvil. Gå for en med alt inkludert. Ett minus: mobil bankID er priset tjeneste. Betale for å betale er frekt.
Styr LANGT unna Telenor. Arrogansen de viser overfor meg som kunde er forkastelig, jeg betaler altfor mye for svært dårlig kundeservice.
Har todelt erfaring med telenor, men ett så stort selskap bør kunne luke ut ubrukelige kundebehandlere. Møtte heldigvis en med kundetekke, men når den siste du snakker med er totalt ubrukelig så er det som er total inntrykket. Vil IKKE anbefale å kjøpe mobil av nettbutikken til telenor, og det sa for såvidt telenors betalte kundebehandler og med sine ord.