Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk forslag om dyrere abonnement ifjor fordig jeg brukte mye data. Var litt dekning endå da.. Har svart ja på forslaget og nå betaler jeg 400 kr per -dette skulle bli selvsagt bindings tid på 1 år. Men noe rart har skjedd -data blitt plutselig nesten umulig og kan ikke snakke i tlf uten at den bryter stadig. Så det var dyr abonnementet med ikke så mye bruk av datatimer og nesten ingen samtaler. Kunne bruke bare fjerdedel av de datatimer som jeg betalte for nå fordig det var nesten umulig. Så jeg måtte bruke mindre enn før med mer bilig abonnement!! Nå er det heldigvis 1 år av min bindings abonnement over som jeg nesten fikk ikke ringe til noen. Vurderte å bytte igjen til den billige abonnement som jeg hadde før men kan ikke fordig telenor sider svarer ikke. Men fra en eller annen grunn var lett å få forbindelse med andre selskaper??? Forklar det den som kan?
De har kjempe bra deknIng og de er bra kunde service. De kunne hatt gratis Bank ID men jeg er kjempe fornøyd med de.
God dekning, spesielt i grisgrendte strøk. Som regel og først ute med høgare hastigheitar enn Telia. Skulle fått 5/5 om dei hadde lista opp gratis kundeservicenummer i staden for dette 5-sifra tullet.
Hadde avtale om å prøve et abonnement i 2 måneder, om jeg ikke var fornøyd skulle jeg få tilbakebetalt beløpet. Problemet oppstår når abbonementprisen er på 299, men det kommer en tilleggsutgift på 60 kr. Endte i alt med å betale for 3 måneder. Da jeg ringte for å si at jeg hadde meldt meg over til en annen konkurrent sa de jeg skulle få tilbake pengene for de 3 månedene jeg hadde betalt. Ende med at jeg fikk tilbakebetalt for 2 måneder, altså 598 kr (ikke 700, som jeg hadde betalt for de 2 månedene). Måtte igjen ringe for å få tilbake pengene for den siste måneden, fikk den utbeltalt, og der får jeg tilbake 234 kr i stedet for 299 (eller 360 som jeg måtte betale), på grunn av en eller annen fast pris (tilleggsavgift). Ble fortalt at jeg skulle få prøve abonnementet "gratis" i 2 måneder, endte med at jeg måtte purre dem for tilbakebetalingen. Så tapte rundt 300 kr for å prøve et "gratis" abonnement. Så om du ønsker en operatør med skjulte kostnader er Telenor absolutt veien å gå. Om ikke: styr unna!
Telenor er blodsugere. Du får bedre abonnement til halv pris hos andre. 119 i mnd hos Fjordkraft med dobbelt så mye data som hos Telenor. I tillegg får du full Telenor dekning. Nesten alle har bedre pris og vilkår enn Telenor.
Pengeslukere og telefonselgere ringte meg daglig ofte flere ganger om dagen jeg var fristet til og spyle mobilen ned i do mer enn en gang, og når du tar deg en tur med danskebåten får du hverken sendt melding ombord på båten eller når du kommer til danmark. Etter flere år med telenor fikk jeg nok og byttet til ice.net har aldrig vert mere fornøyd enn nå får ingen ubehagelige overaskelser på fakturaeen og jeg slipper alle di irriterende telefonselgerene og du får mye mere for pengene der så vis du vil skifte mobilabonnement vil jeg ambefale det på det sterkeste.
Hyggelige rådgivere og ansatte, tar seg god tid å lytte.
Har ikke hatt noe problem med dekning eller stabilitet, men det er jo selvsagt å forvente. Ellers er det få positive ting å si. Kundeservice er ikke god nok. Å mangelen på profesjonalitet jeg ble møtt av da jeg ønsket å bytte leverandør er latterlig. Gå for en konkurrent. De er billigere.
God hastighet, dårlig kundeservice og høye priser. Her er det mye å spare ved å velge en annen operatør.
Har hatt Telenor i 16 år og har aldri hatt problemer med dem. De gir god dekning de fleste steder og de er hjelpsomme om det først skulle være noe :)
Dekning, service, min sky, frihet i EU, Swap! Definitivt best👌
Telenor har en overkommelig pris, og er veldig oversiktlig og greit. Betaler ikke mer enn det jeg skal, når jeg fikk efaktura. Dekningen er svært god, og kan bruke telefonen som jeg ønsker i Sverige.
Stadig ringte det selgere som skulle "hjelpe" meg til bedre abonnement. Men dette var bare for selv og tjene mere penger. Oppringning ca 2 ganger i måneden, enda jeg sa de skulle føre meg opp på sperreliste.
Har alltid hatt Telenor, eller bytta i 9 mnd til billigere selskap, med 12 mnd binding, hadde jeg orka å betale mer, hadde jeg bytta enda tidligere enn 9 mnd. Telenor er ikke billigst, men kvalitet koster det lille ekstra. ;) Alltid fått god hjelp av kundeservice og ansatte i Telenorbutikken, samt at jeg alltid har bedre dekning enn folk rundt meg med de billige selskapene. Jeg blir aldri å bytte igjen.
God dekning stort sett overalt. Greit å komme i kontakt med kundeservice som har kompetente og dyktige folk dersom man behøver hjelp. Lett å holde oversikt over abonnement på nett. Prismessig blir de nå kraftig utfordret av andre mobilselskaper. Prisene er etter min mening for høye så derfor skal jeg nå bytte til annen leverandør. Så får tiden vise om jeg blir fornøyd med det.
Jeg har hele tiden blitt plaget med selgere som vil at jeg skal over på dobbelt så dyre abonnement. Plagsomt!