Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har gjennom årene ikke funnet noe negativt med Telenor Mobil
Meget bra selskap som jeg vil anbefal alle å bruke
Noen dalføre i østre Trysil er fortsatt helt uten dekning fra noe som helst selskap som leverer signaler for mobilt bredbånd. Vil Telenor være seg bekjent av det da?
Det er bra stabilitet, veldig god kundservise ved klaging. Prisen kunne gjerne vært noe mindre. Det mobile bredbåndet er blitt bra.
Jeg er meget fornøydde med deres abbonemang å pris,men er ganske forbanna over at dei ikkje gidder å utbygge mobilnettet på rv 13 Nesflaten - Røldal.Det er en strekning på ca.25 km som er om sommeren enormt trafikert.Dekningen på mobil er på lange strekninger borte å til dels dårlig.
Er godt fornøyd med det meste, dårlig dekning på hardangervidda, har lovet 4g dekning, men har ikke sett så mye til det enda. Selskapet bør kunne konkurere på pris på utenlansk surfing og telefoni. Ens prisover hele europa.
I tillegg til kontantkort opplever jeg dårlig dekning i flere av mine favorittoppholdssteder
Får alltid den hjelpen jeg trenger
er vel i grunnen bra
Har rimeligste abonnement, men får mer for pengene enn jeg har fått i andre selskap. Med samme forbruk har jeg regninger som ligger om lag 200 kroner mindre pr mnd., selv om jeg betaler 50,- for ekstra internettbruk.
bra dekning.. men det koster for mye :-)
til nå god service , god dekning, men som kjent alt kan bli bedre.
Jeg har ingen ting å klage på.
Telenor har ikke mobildekning på min arbeidsplass, til tross for at dekningskartet viser at de har. Selgere som ringer påstår at de har, men ingen som er der kan ringe på Telenors nett.