Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).
2021! Telenors dekning blir værre og værre! Snart ikke mulig å surfe, ennå telefonen viser dekning! Telenor gir ingen logisk forklaring!! Skuffende!!
Legger til "forsikring" (80% kost av ny tlf på 1 år) du aldri ba om. Ringer opp og spør om du ønsker å teste høyere hastighet gratis i X måneder. Hvor dem fakturer full pris for dette EN måned FØR gratis perioden er avsluttet. Dvs du i god tro avslutter innen tiden, men allikevel blir du fakturert. Om det ikke var nok. Prøver du å utsette en regning med feil så skal dem ha 8% renter! Noe som er kjipt for meg her, men avskyelig mot andre folk som utsetter grunnet dårlig økonomi! Bruker du Telenor. ALLTID sjekk om det er skulte kostnader via Min Side på Telenor no. Her kan du også slå av ting som "automatisk få ny datamengde til 50% av abno" (det er dyrere pr MB enn høyere abno) dersom man bruker opp etc BS.
Har ikke hatt noen problemer med Telenor er veldig fornøyd med kundeservicen når jeg har tatt kontakt med dem.
Jeg syntes dette bør stoppes anklages anmeldt, dette er svindel jeg snakker om swap systemet , jeg trodde jeg hadde gjort en god deal med forhandler,kunne bytte inn til ny mobil om ett års tid også ble swap avsluttet året etter trodde jeg...men nei da ,det ble heller en forlengelse på 2 år.Dette sku ikke vært lov, mobilen blir mega dyr
Passer man ikke på å endre forsikringen etter å ha swappet, ender man med p betale to forsikringer. Benytter man seg av forsikringen så får du brukt telefon i bytte. Dette er moderne svindel bakt inn i en «fantastisk» forsikring. Jeg har hatt telenor i snart 20 år og av prinsipielle grunner bytter jeg selskap. Styr unna selskapet og forsikringen. Jeg inkluderer hva som kan bli bedre med Telenor. Og det er pretty much everything!
Har spurt om forsterkere til ruteren siden mai,de fårstår ikke,så sender de til feil Person,så fårstår de ikke enda en gang, og jeg må bekrefte at jeg vil ha de to flere ganger,nå har de vist sendt enda en gang, og skulle komme snart,får snart 1 uke siden nå,snart 2 måneder er siden jeg skulle hatt de,dårlig service!!!