Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er god og skal ikke nekte for det, men det er blant de dyreste selskapene. De skryter av mye flott, men du betaler mye bare for navnet. Det finnes rimeligere alternativer, men det er slett ikke dårlig.
Kundeservice: 10/10, trivelige kundebehandlere som alltid får ordna opp om det er noe. Dekning: Der jeg ferdes så er det Telenor som duger. Pris: helt ok mtp at man får mye mer enn hos en MVNO.
For en som er student som meg selv er det dyrt å betale 250kr for kun 2gb i mnd samtidig som jeg har swap på 350kr.
Telenor tjener mye på å ha alt for høye priser uten å tilbye noe mer eller annerledes ennå andre operatører, fordi folk flest (les: de fleste over 40 år) ikke forstår seg på det og ikke bytter. Skammelig for et tidligere statlig selskap. Netcom holder forøvrig på på samme måte. Merk at Talkmore og OneCall er datterselskaper av disse. Konkurrenter av seg selv. Disse har lavere priser men elendig kundeservice, og lurepriser.
Sinnsykt dyrt å være kunde hos Telenor. Har skiftet og angrer ikke når jeg ser på lommeboka.
Fikk en regning på over 1.700 kroner fakturert 3 mnd forskudd sa de gjøken!
Contract was changed from having a free SMS, some calling minutes costing <50 NOK to Prat100 for 129 NOK/month. I do not use the phone much for calling, more SMS and possibly some data on occasions. So the change turned out to be very unfortunate to put it mildly. One use of data to download a map on a kind of emergency cost 400 NOK. A pre-purchased package would have in a couple of 10 NOKs -- does not make sense.