Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Abonnementet er billig i seg selv. men alt man skal gjøre fra bruk av sms/mms til mobildata koster penger, slik at i slutten av måneden blir det over dobbelt pris på opprinnelig abonnementpris. SKUFFET !!!
Litt for ustabil dekning. På Stovner skole nærmest mitt i Oslo er det knapt noe som helst mobildata dekning (3G/4G). Forventet mer fra Telenor.
Har eit 3gb bedriftsabonnement som kostar 155,- mnd. Har ikkje opplevd noko høgare hastigheter på mobilnettet enn det telenor leverer her. Har prøvd det meste, men telenor er Kongen på Haugen!
Bra dekning, men ikke helt fornøyd. da noen ringte meg og ga meg tilbud på 4gb til 229,- så tok jeg det, da var det først 4gb til 229,- i noen mnd, var veldig bra men så plutselig blir bare måneds prisen 249, ikke helt bra, avtale noe også endrer de uten og si noe. Prinsippsak.
Trodde Telenor var bra, men opplever hele tiden at de lyver og lurer kundene sine. De sier det er gratis å ringe, de lover ny tlf dersom man har Swap forsikring osv. Ingenting stemmer. De lurer folk til å kjøpe ny tlf med swap, og nekter å gi ny ved skade eller tap, sånn som de sier i avtalen. De forandrer fort på hva de si, har dårlige telefonkonsulenter og er noen svin hele gjengen. Bytter telefonoperatør så snart tlf min er ferdig betalt!
Har Swap pluss forsikring som lover ny tlf innen 1 arbeidsdag etter meldt skade,men det er bare løgn og bedrageri. Meldte inn skade \knust skjerm og betalte egenandelen min på 500kr for over 1 uke siden!!! Har enda ikke mottatt ny iphone i posten, ringte kundeservice idag og fikk beskjed om at det hadde skjedd en teknisk feil fra deres side og ble lovet at de skulle ordne opp og sende tlf idag dette var kl 13! Har ventet på hente melding fra posten i hele dag men ikke mottatt det, så jeg kontaktet kundeservice igjen nå og spurte om tlf var sendt! Fikk beskjed om at ingen tlf er sendt og saken min ikke en gang hadde blitt behandlet og ordnet opp i, og at jeg måtte vente til imorgen for svar siden kundebehandleren jeg snakket med hadde reist hjem for dagen!!!! Vente på svar??? Tlf skulle vært sendt for over en uke siden og jeg som kunde må vente på et svar, svar på hva da??? At dere ikke gjør jobben deres og ordner opp når dere har gjort en feil?? Jeg venter på en ny tlf i posten ikke et svar!!! Hold dere langt unna telenor og brightstar forsikring, de er svindlere!! Og man får heller ikke en låne tlf i noen telenor filialer!
Kundeservicen er god og skal ikke nekte for det, men det er blant de dyreste selskapene. De skryter av mye flott, men du betaler mye bare for navnet. Det finnes rimeligere alternativer, men det er slett ikke dårlig.