Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har spurt om forsterkere til ruteren siden mai,de fårstår ikke,så sender de til feil Person,så fårstår de ikke enda en gang, og jeg må bekrefte at jeg vil ha de to flere ganger,nå har de vist sendt enda en gang, og skulle komme snart,får snart 1 uke siden nå,snart 2 måneder er siden jeg skulle hatt de,dårlig service!!!
Dårlig kundeservice burde hatt chat funksjon slik at man ikke måtte vente i evigheter på telefon for og få tak i dere. Mange av mine venner har telia dekning og klager ofte og jeg surfer med 100 download men noen få steder er dette motsatt. De sier ofte det nesten er samme hvilken dekning du har men etter både ha Telenor og telia er det fasktisk ikke det Telenor har bygd ut flest steder i Spydeberg men oppover lysern nytter det ikke og surfe 4g enkelte steder 1 strek og skifter til Edge men ellers fornøyd enkelte steder skifter Telenor nettet over til Edge enda ny iPhone 12 og nytt sim håper de bytter utstyr på master og fisker dette svært irriterende og stå og skifte mellom Edge og 4g
Hadde ubegrenset data til kr 599,- pr mnd. Sparte da kr 200,- på å gå over til konkurrent.
Byttet mobilselskap fra Telenor til annet. Denne overgangen tar nytt selskap seg av. Alt fungerte perfekt og jeg er fornøyd. Så - Et par måneder sener oppdager jeg at det er trekk på vel 200 kroner fra Telenor de to siste månedene. Jeg ringer inn og forklarer at jeg har byttet selskap og at mitt mobilabonnement ikke lengre er hos Telenor. Får opplyst at Safe og SafeId som jeg får på min mobilregning må sies opp manuelt av meg og vil fortsette å løpe uansett om jeg ikke lengre er kunde hos de. Får i tillegg beskjed om at jeg har tegnet denne tilleggstjenesten via muntlig bekreftelse når de ringe meg opp et år før. Fikk også vite at jeg som kone selv er ansvarlig for å logge inn på Telenor sin side og legge inn alle kort og nummer jeg ønsker å ha beskyttet. Der har jeg selvfølgelig ikke lagt inn noe. Ikke visste jeg at jeg måtte heller. Alt jeg har fått er en sms der det står "gratulerer med Safe og SafeID". Jeg har altså betalt i et år på en tjeneste som ikke har vært aktiv, og i tillegg ikke blir opplyst om at den må sies opp manuelt. Dette er ren svindel! Telenor vil av meg bli omtalt i værste ordelag etter denne runden. Ikke kunne de trekke tilbake de to fakturaene som var påløpt etter oppsigelse heller. NO MORE!!!
Jeg ønsker kontant kort .og det må være ordn et så æ har bare å bruke det med en gang
Telenor satt plutselig opp prisen med over 33% uten min samtykke og viten om forandringen på avtalen. De er dyre nok fra før av. Blir vel å gjøre om til kontantkort. Da har jeg bedre kontroll på haiene.
Telenor er ikke bare markedets dyreste mobilleverandør, men abonnementet blir med jevnlige mellomrom dyrere og dyrere. De sletter gamle abonnementer og dytter abonnentene over i stadig dyrere løsninger. Tilleggstjenester blir også dyrere. De forsvarer prisen med tilleggstjenester som ingen trenger, og som de henter kostnadsfritt fra andre leverandører som har brukt tid og penger på å lage løsninger som var ment å tjene samfunnet, ikke for at en norsk mobilleverandør skal bruke dem i markedsføringen. Bruker du fortsatt Telenor er du like dum som jeg har vært frem til nå.