Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Løser problem med simkort raskt. Har god evne til å finne løsninger mtp viderekobling. Vil aldri bort fra Telenor.
bare alt dårlig, faktura, kundeservice...
Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.
Hadde Telia før, men her jeg bor ligger akkurat i grenseland mellom 3G og 4G, noe som gjorde at jeg ikke fikk dekning i det hele tatt. Etter at jeg byttet til Telenor har jeg aldri hatt problemer med dekningen. Har 4G så å si hvor enn jeg ferdes. Kundeservicen er topp og har alltid fått god hjelp ved evt. overforbruk på faktura.
Er fornøyd så langt. Ingen problem enda. Har vært kunde i mange år.
Meget fornøyd, alt går som det skal og hvis det skal være noen problemer er kundeservicen helt utmerket!
Telenor er dyrest, minst tilgjengelig og holder ikke avtale fra butikk og alltid dyreste faktura fra telenor.