Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke så bra dekning som de skal ha det til, mangler en del små "flekker" som er helt uten dekning. Bra hvis du bare skal oppholde deg i byer og større tettsteder.
Hadde Telenor som min leverandør av mobiltelefoni fra første telefon i 2008 til nå i 2017. Har i det hele vært storfornøyd hele tiden, særlig med det faktum at Telenor var (og fortsatt er) den eneste som leverer skikkelig dekning her på det glade vestland. De har hatt den beste appen, den beste kundeservicen og generelt vært veldig trivelige å ha med å gjøre. Men, etterhvert som årene har gått og innholdet i abonnementet har blitt større, har også prisene vokst deretter. For min del ble det stopp når faktura for min telefon med generelt lite bruk passerte 400 kr og det i følge kundeservice var "det eneste rette abonnementet til min bruk". De konstante forsøkene på å selge meg SWAP-konseptet ble også litt trøttende. Har nå byttet til Talkmore (via en horribel Ice.net-opplevelse) som leverer samme dekning til betydelig lavere pris. Tiden vil vise om det er en verdig erstatter på lang sikt :-)
Kvalitet på tjeneste er alle tiders. Veldig sjeldent nedetid. Og alt mulig inkludert! Imponert. Har prøvd litt forskjellige operatører, men har ikke fått noe service som er like bra. For eksempel blitt dyrt fakturert for SIM kort som slutter å virke, og en mer aggressiv faktura inndrivelse. Pluss at jeg har ikke fått halvparten så god dekning. Og mye skjulte avgifter. Ikke så billig allikevel om noe skulle skje. Og dårligere åpningstider. Lang kundeservice kø.. Lista kunne blitt lang. Derfor tjener jeg lett inn på de ekstra pengene allikevel. Så trenger man en pålitelig operatør er det ingen tvil. Gå for en med alt inkludert. Ett minus: mobil bankID er priset tjeneste. Betale for å betale er frekt.
Styr LANGT unna Telenor. Arrogansen de viser overfor meg som kunde er forkastelig, jeg betaler altfor mye for svært dårlig kundeservice.
Har todelt erfaring med telenor, men ett så stort selskap bør kunne luke ut ubrukelige kundebehandlere. Møtte heldigvis en med kundetekke, men når den siste du snakker med er totalt ubrukelig så er det som er total inntrykket. Vil IKKE anbefale å kjøpe mobil av nettbutikken til telenor, og det sa for såvidt telenors betalte kundebehandler og med sine ord.
Fikk forslag om dyrere abonnement ifjor fordig jeg brukte mye data. Var litt dekning endå da.. Har svart ja på forslaget og nå betaler jeg 400 kr per -dette skulle bli selvsagt bindings tid på 1 år. Men noe rart har skjedd -data blitt plutselig nesten umulig og kan ikke snakke i tlf uten at den bryter stadig. Så det var dyr abonnementet med ikke så mye bruk av datatimer og nesten ingen samtaler. Kunne bruke bare fjerdedel av de datatimer som jeg betalte for nå fordig det var nesten umulig. Så jeg måtte bruke mindre enn før med mer bilig abonnement!! Nå er det heldigvis 1 år av min bindings abonnement over som jeg nesten fikk ikke ringe til noen. Vurderte å bytte igjen til den billige abonnement som jeg hadde før men kan ikke fordig telenor sider svarer ikke. Men fra en eller annen grunn var lett å få forbindelse med andre selskaper??? Forklar det den som kan?
De har kjempe bra deknIng og de er bra kunde service. De kunne hatt gratis Bank ID men jeg er kjempe fornøyd med de.