Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stadige prisendringer, krav om utstyr man må ha, bare utleie, ingen kontakt med andre enn «kundeservice» som er unge mennesker som bare vil ha en jobb, men ingen reell mulighet til å hjelpe...hvis man får tak i de i det hele tatt. Telenor er ikke lenger en tjeneste for folk flest...folk flest er deres kunder som de står fritt til å utnytte etter eget forgodtbefinnende!
Jeg har betalt for en swap avtale i nesten 24 mnd nå, og når jeg har klart og knust skjærmen og ønsker og bruke min skjermforsikring for og reparere den. Mener de at de ikke finner IMEI nr mitt. Har brukt over 2 mnd på dette nå. Og de kommer ikke med noen tilbakemelding, kun at de ikke finner mitt IMEI nr. Noe som er veldig rart, når jeg har betalt for en swap tlf i nesten 2 år. Hvor er hjelpen når man trenger det. Dyrt og dårlig selskap. Anbefaler alle på det sterkeste og holde seg unna disse kjeltringene. !
+hos meg , og det jeg skulle feriere, så funker Telenor sin dekning helt tipp topp. + man får tvillingSIM og DataSIM til rimelige priser. +Godt tilbud for totalkunder +man får skytjeneste og email på norsk jord, beskyttet av Norges lover. + De gangene man er uheldig får man ofte god hjelp av deres forsikringspartner. +Null nedetid. +greie ordninger om betaling må vente litt. - kundebehandlere på kundeservice virker ikke alltid like engasjert. Man må som regel finne passende tjenester på egenhånd. - 100 kroner for et sim-kort er veldig DYRT! - litt stive månedsavgifter. - ikke nødvendig å ta betalt for bankID på mobil. Det gjør kun dette selskapet utifra hva jeg har erfart. Det burde være inkludert, da man så visst betaler de nok fra før til å anse det som annet enn irriterende unødvendig, som de kan lære av konkurrentene..de klarer seg med lavere priser og det inkludert denne tjenesten uten ekstrakostnader til kunden. Ellers trives jeg godt hos Telenor, og det har jeg gjort i 15 år.
Min erfaring med Telenor er veldig bra Lett og få kontakt på telefon .
De har noe de kaller transaksjonsgebyr på BankID på mobil.... En hyggelig dame forteller oss med et smil at det er ca 20 øre når en bruker bankID på mobil. Gebyret ser ut til å være 0,49kr vær gang bankID på mobil brukes. Styr unna...
Butikken hadde ikke ønsket farge på lager. Men når de fant ut at jeg var Telenor-kunde hadde de lov å til å hente ønsket farge og jeg fikk dermed gå ut av butikken med den fargen jeg ønsket. Vet ikke helt årsaken men uansett ønsker jeg å rette takk til Telenor.
En mann er død, ringer kundeservice sier i fra, DE kan ikke gjøre noe før de får døds att, greit sender dødsattest, får det til bake de kan ikke gjøre noe, må fylles ut et skjema, HVORFOR SKAL JEG DET. JEG LIKER IKKE TELENORS KUNDE BEHANDLING,