Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En mann er død, ringer kundeservice sier i fra, DE kan ikke gjøre noe før de får døds att, greit sender dødsattest, får det til bake de kan ikke gjøre noe, må fylles ut et skjema, HVORFOR SKAL JEG DET. JEG LIKER IKKE TELENORS KUNDE BEHANDLING,
Telenor sier at ved 4G+ så skal ikke kapasiteten på basestasjonene være noe problem. Selv midt på natta med full dekning på 4G+ så oppnår jeg maks 50mbit/s. Ekstra datapakke på bedriftsabonementet er svindyrt og du kan kun velge 1, 5 eller 50GB. Telenor hører ikke på kundene sine heller!
Jeg ønsker bytte tilbake til Mycall, på grunn av jeg kan ringe USA, UK, Canada for free.
Hyggelige selgere, beste hjelpen å få på kundeservice!
Telenor har rett å slett den verste servicen jeg noen gang har vært bort i, uansett hva du spør/ber om hjelp om så blir det ikke gjort. Blir solgt basert på løgn, ikke fulgt opp, og når du krever oppsigelse krever de tilbake ekstreme bruddgebyrer og null forståelse/tid på å sette seg i saken. Vi "holder" ut noen måneder til så kommer jeg til å flytte hele firmaet, privat og alt som er koblet til Telenor vekk og ut.
De skryter ufattelig mye om hvor bra dekning de har... 97% av tiden har jeg 1-2 streker på dekningen
Min mor på 82 år ble lovet en tekniker til å se på vedvarende feil på internettforbindelsen. Familien bistod med å sjekke at alt var koblet rett og feilsøkte uten hell. Hun ble så lovet teknikerbistand som aldri kom.