Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har kjempe bra deknIng og de er bra kunde service. De kunne hatt gratis Bank ID men jeg er kjempe fornøyd med de.
God dekning, spesielt i grisgrendte strøk. Som regel og først ute med høgare hastigheitar enn Telia. Skulle fått 5/5 om dei hadde lista opp gratis kundeservicenummer i staden for dette 5-sifra tullet.
Hadde avtale om å prøve et abonnement i 2 måneder, om jeg ikke var fornøyd skulle jeg få tilbakebetalt beløpet. Problemet oppstår når abbonementprisen er på 299, men det kommer en tilleggsutgift på 60 kr. Endte i alt med å betale for 3 måneder. Da jeg ringte for å si at jeg hadde meldt meg over til en annen konkurrent sa de jeg skulle få tilbake pengene for de 3 månedene jeg hadde betalt. Ende med at jeg fikk tilbakebetalt for 2 måneder, altså 598 kr (ikke 700, som jeg hadde betalt for de 2 månedene). Måtte igjen ringe for å få tilbake pengene for den siste måneden, fikk den utbeltalt, og der får jeg tilbake 234 kr i stedet for 299 (eller 360 som jeg måtte betale), på grunn av en eller annen fast pris (tilleggsavgift). Ble fortalt at jeg skulle få prøve abonnementet "gratis" i 2 måneder, endte med at jeg måtte purre dem for tilbakebetalingen. Så tapte rundt 300 kr for å prøve et "gratis" abonnement. Så om du ønsker en operatør med skjulte kostnader er Telenor absolutt veien å gå. Om ikke: styr unna!
Telenor er blodsugere. Du får bedre abonnement til halv pris hos andre. 119 i mnd hos Fjordkraft med dobbelt så mye data som hos Telenor. I tillegg får du full Telenor dekning. Nesten alle har bedre pris og vilkår enn Telenor.
Pengeslukere og telefonselgere ringte meg daglig ofte flere ganger om dagen jeg var fristet til og spyle mobilen ned i do mer enn en gang, og når du tar deg en tur med danskebåten får du hverken sendt melding ombord på båten eller når du kommer til danmark. Etter flere år med telenor fikk jeg nok og byttet til ice.net har aldrig vert mere fornøyd enn nå får ingen ubehagelige overaskelser på fakturaeen og jeg slipper alle di irriterende telefonselgerene og du får mye mere for pengene der så vis du vil skifte mobilabonnement vil jeg ambefale det på det sterkeste.
Hyggelige rådgivere og ansatte, tar seg god tid å lytte.
Har ikke hatt noe problem med dekning eller stabilitet, men det er jo selvsagt å forvente. Ellers er det få positive ting å si. Kundeservice er ikke god nok. Å mangelen på profesjonalitet jeg ble møtt av da jeg ønsket å bytte leverandør er latterlig. Gå for en konkurrent. De er billigere.