Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.
Hadde Telia før, men her jeg bor ligger akkurat i grenseland mellom 3G og 4G, noe som gjorde at jeg ikke fikk dekning i det hele tatt. Etter at jeg byttet til Telenor har jeg aldri hatt problemer med dekningen. Har 4G så å si hvor enn jeg ferdes. Kundeservicen er topp og har alltid fått god hjelp ved evt. overforbruk på faktura.
Er fornøyd så langt. Ingen problem enda. Har vært kunde i mange år.
Meget fornøyd, alt går som det skal og hvis det skal være noen problemer er kundeservicen helt utmerket!
Telenor er dyrest, minst tilgjengelig og holder ikke avtale fra butikk og alltid dyreste faktura fra telenor.
Selskapet må ha tidenes dårligste CRM systemer. Kundebehandlerne er lite interessert i faktisk å hjelpe kundene. Ikke kan de snakke sant, og det kommer ann på hvilken medarbeider du får tak på før du får noe form for hva som kan kalles hjelp. Det skjer litt for ofte til at man er uheldig å kommer til feil person i ny og ned. De lyver, de selger deg ting du ikke trenger, de gir ikke den hjelpen du ønsker. Det er kulturen i deres kundessenter slik jeg har opplevde det. Tror presset på kundeservice for salg er så stort at det går utover kundene, som bare vil ha hjelp og service. Har jobbet med salg og kundeservice i over 10 år, og oppnådd gode resultater, har stått ansvarlig for opplæring og innhatt lederstillinger i noen av de største selskapene i min bransjen. Har ikke vært borti verre en telenors oppførsel mot kunder. Selskapet ser jo ut til å gi blaffen i kundene så lenge de proffiterer for enhver pris. Skal aldri ha noe igjen å gjøre med dette selskapet, inkl. Datterselskaper. Når jeg også forteller min historie i detalj til andre, så har så og si nesten alle byttet. Alt er sikkert en fryd til du trenger noe hjelp, da er rullett om hva skjer, eller du tror det kanskje før du opplever deres service. Lover Telenor sin kundesservice noe, så er løftet ikke verdt noen verdens ting. Å det ser ikke ut til at "gutteklubben grei" selskapet har noen form for ambisjoner i å forbedre sin kundeservice som tross alt er telenors ansikt og stemme utad. Det er for meg ubegripelig at det er mulig. Er sikker på at mange har sikkert en god opplevelse av Telenor, men jeg håper dere slipper min opplevelse av dem.
Telenor har muligens bedre hastighet, men jeg gikk bort fra dette selskapet da de mangler generelt dekkning. Der andre kan stream live video kunne ikke jeg få sendt ut en sms. Med engang du kommer ut ifra sentrum av plasser faller telenor fort!